"Door de recente crisis en de directe gevolgen hiervan kunnen veel bedrijven met onzekerheid worden geconfronteerd. Er veranderen echter dingen en met deze verandering ontstaan er kansen, terwijl distributiekanalen zich moeten aanpassen aan nieuwe realiteiten.
Kijken naar exportmarkten is nu essentieel geworden, waar je als internationale food & drink producent nieuwigheid en innovatie kunt brengen", vertelt Michèle Van Hasselt-Guibert, oprichter van het in Nederland gevestigde Consultancy France.
Michèle en Nathalie Lopez-Granier van Sutralis (food & feed expert in Frankrijk) zullen een webinar houden op 2 juli (10:00 - 11:00 uur) en de focus hierin ligt op uitdagingen en kansen voor exporteurs post-covid, en hoe men zich succesvol kan voorbereiden op het eventueel betreden van de Franse markt.
Registreer u gratis via deze link.
Voor verdere vragen kunt u een bericht sturen naar Michèle, via [email protected] of Nathalie, via [email protected]
Voor meer informatie: www.sutralis.com