"We maken bio betaalbaarder voor trouwe klanten"

Emna Everard, oprichtster van Kazidomi, las als kind al de etiketten in de winkel. Emna: "Gezond eten was bij ons thuis belangrijk. Toen al droomde ik ervan een winkel te hebben waarbij klanten die gezond wilden eten gewoon konden vertrouwen op het geselecteerde aanbod in plaats van zelf op onderzoek te moeten."

Op haar achttiende startte ze met een opleiding bedrijfskunde en gaandeweg groeide het idee voor een webwinkel. Emna: "Zo bleven de eerste investeringen beperkt. Het businessplan van Kazidomi was mijn eindwerk. Samen met mijn prof heb ik een eerste versie online gezet. Dat was een klassieke webwinkel met 350 referenties droogwaren."

Klik hier om verder te lezen.

Bron: Bio mijn natuur


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven