Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
AH legt nadruk op Nederlandse en streekproducten

Nieuwe normaal in commercial AH en Nederlandse tomaten voor de halve prijs

Tholen - Het lukt Nederlanders om zich razendsnel aan te passen aan het ‘nieuwe normaal’, zegt supermarktmanager Ilse van AH in de nieuwste AH-commercial. De voorbeelden (videobellen, afstandhouden, thuisschool) flitsen voorbij maar tijdens het rustpunt geniet Ilse van de kleine dingen: verse én streekproducten uit Nederland. Volgens AH maken deze producten iedereen juist nu een stukje blijer, stelt marketing analyst Adformatie.

De focus op prijs blijf echter ook, want gekoppeld aan deze commercial zet AH een groot deel van het tomatenassortiment de komende week in de aanbieding: AH Nederlandse trostomaten, AH Romaatje, AH Tasty Tom trostomaten, AH Rivolo cherrytomaat, AH Excellent Juanita cherrytomaten aan de tak, AH Biologische trostomaten.