Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Online beurs

Kansen creëren en benutten, tijdens en na de coronacrisis

Op 9 juni organiseert drukkerij en verpakkingsspecialist Eshuis BV uit Dalfsen voor het eerst een online beurs. Door COVID-19 gaan veel beurzen niet door en is thuiswerken de nieuwe norm. Toch willen veel mensen op de hoogte blijven, maar de vele losse webinars die her en der plaatsvinden, bieden geen rust in de agenda. Een beurs bezoeken heeft als voordeel dat je binnen één dag alle informatie kunt verzamelen die je nodig hebt. Omdat dit fysiek niet meer kan, brengt Eshuis de beurs nu naar de huiskamer van menig MKB’er.     

Marije Hulzebosch, marketing manager bij Eshuis: "Als bedrijf keken we altijd weer uit naar de beurzen. Het zijn voor ons de ideale momenten om veel klanten en toekomstige klanten te spreken. Men kan dan persoonlijk altijd even vragen stellen aan onze accountmanagers en meteen de laatste ontwikkelingen en trends inzien. Juist omdat iedereen nu thuiszit, heeft iedereen een drukke agenda. Even tussendoor een webinar kan daarom lastig zijn. Toch willen mensen ook weer verder kijken. Hoe overleven we de coronacrisis, maar ook, hoe gaan we post-corona verder. Daarom gaan we deze inspirerende online beurs organiseren. Even een middag induiken op de onderwerpen die voor jou als bedrijf van belang kunnen zijn.”

Live-sprekerssessies, online stand en persoonlijk vragen stellen
"Tijdens deze online beurs hebben we diverse livestreams naast elkaar lopen. Via de ene livestream kun je meeluisteren en –kijken naar diverse sprekers die de laatste inzichten geven over verschillende onderwerpen. Daarnaast hebben wij onze beursstand opgezet die ook via livestream is te bekijken. Onze accountmanagers staan klaar voor de online beursbezoekers en kunnen ter plekke vragen beantwoorden middels onze live chat of inzoomen op de fysieke samples die wij branche gerelateerd hebben voorbereid."

Het programma bepaalt de beursbezoeker zelf
Men kan zich op voorhand gratis inschrijven en een keuze maken uit de onderwerpen die zij interessant vinden. "Aan de hand van de gekozen onderwerpen kunnen wij de volgorde van het programma bepalen zodat men de sessies makkelijk na elkaar kan combineren. Tussendoor heeft de bezoeker de mogelijkheid om naar onze online stand te gaan om daar vragen te stellen of naar de diverse verpakkingsmogelijkheden te kijken. Op deze manier proberen we het programma zo efficiënt mogelijk in te plannen zodat de bezoeker in slechts een beperkte tijd al de onderwerpen kan doornemen die hij of zij wenst."

Groeien met je merk tijdens en na de coronacrisis
"Niemand kan er omheen, elk bedrijf, elk persoon is in de ban van het coronavirus. Of beter gezegd, de coronacrisis. Veel bedrijven hebben het zwaar en doen er alles aan om te kunnen overleven. Toch biedt deze crisis ook kansen en een andere kijk op ondernemen. Er ontstaan diverse prachtige initiatieven en samenwerkingsverbanden tussen ondernemers. Wat kunnen we hiervan leren op korte termijn? Welke trends liggen hier aan ten grondslag? En hoe kun je als bedrijf ook klaar zijn voor de toekomst? Met deze vragen in gedachten hebben wij de onderwerpen voor onze beurs samengesteld."

Online verkopen
Lege winkelstraten, verlies van out of home omzetkanalen.
Hoe kun je op een laagdrempelige manier toch jouw product aan de man brengen?

Sustainability
Wat is er vandaag mogelijk? En waar gaan we heen?
Van een goed alternatief tot volledig recyclebaar.

Opvallen in het schap
Hoe verander je van verkoopkanaal?
Van out of home naar retail en online, een wereld van verschil?
Unieke en laagdrempelige acties die ervoor zorgen dat je de doelgroep beter bereikt en connect met jouw merk.

Blik op de toekomst
Hoe ziet het winkelen er post-corona uit?
Trends en ontwikkelingen van nu vertaald naar toekomstscenario’s.
                                                                                             
Gratis inschrijven
Men kan zich gratis inschrijven via deze link. Wie op 9 juni geen tijd heeft om aan de online beurs deel te nemen, kan zich ook inschrijven. Achteraf worden de video's met informatie gedeeld met de mensen die zich hebben ingeschreven. 

Voor meer informatie:
Eshuis
Marije Hulzebosch
marije.hulzebosch@eshuis.nl
+31 5 29 438 185
www.eshuis.nl

Publicatiedatum: