Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Ik wist meteen dat deze crisis een intense sprint zou worden, gevolgd door een marathon"

De Brusselse winkelketen Sequoia is niet verbaasd dat hun biowinkels sinds corona een breder publiek aanspreken. Het feit dat veel mensen opnieuw meer tijd nemen om te koken, hun eigen brood beginnen bakken zit als biowinkel dichter in ons DNA. Middenin de crisis openden ze ook een nieuwe winkel in Elsene.

Sequoia telt sinds kort 11 biowinkels in de omgeving van Brussel. Al van bij het begin voerden ze maatregelen in om besmetting met het coronavirus tegen te gaan: wasbare mondmaskers voor hun verkopers, overal handgels, plexiglas aan de kassa’s…  Laurent Verheylesonne, marketingmanager: “Ik wist meteen dat deze crisis een intense sprint zou worden, gevolgd door een marathon. We moesten elkaar snel beschermen. Dit reikt verder dan het handhaven van onze verkoopcijfers, het gaat tenslotte om de gezondheid van ons personeel en van onze klanten.”

Klik hier om verder te lezen.

Bron: Bio mijn natuur

Publicatiedatum: