Gisteren werd de webshop van Ekoplaza weer opengesteld voor vaste klanten. In bepaalde postcodegebieden bezorgt de winkel de boodschappen weer tot aan de voordeur. Nieuwe klanten kunnen helaas nog niet online bestellen. "Hiermee proberen we de situatie beheersbaar te houden en te voorkomen dat we de webshop opnieuw noodgedwongen moeten sluiten", aldus Ekoplaza.
Bezorgmogelijkheden
Bij het kiezen voor de bezorg-service is het mogelijk om te kiezen voor Ekoplaza direct, Eko-route of het ophalen van bestellingen. Bestellingen kunnen alleen vooraf via iDeal betalen en niet aan de deur worden betaald. "Na het selecteren van je bezorgservice is het vooralsnog niet mogelijk om een tijdsvenster te selecteren, enkel een bezorgdag. Wanneer je een bezorgdag niet kunt selecteren, is die dag niet meer mogelijk. Omdat meer mensen op dit moment hun boodschappen online bestellen, zijn ophaal- en bezorgmomenten snel vol. Afhankelijk van de drukte en de beschikbare tijdsvakken, dien je voor 09.00 uur te bestellen om overmorgen te kunnen laten leveren", aldus Ekoplaza.
Leeg goed en statiegeld
Klanten wordt gevraagd om lege kratten van de eerdere bestelling bij de voordeur klaar te zetten zodat de bezorger deze retour kan nemen. Op dit moment is het nog niet mogelijk om leeg goed waar statiegeld op zit, bij de bezorger te retourneren.
Voor meer informatie: www.ekoplaza.nl