Elbe-Obst presenteert nieuwe merkidentiteit tijdens Biofach

"Het nieuwe ontwerp moet het hebben van het menselijke aspect"

Het imago van de Elbe-Obst is dat van versheid, de rivier de Elbe, water en de kleur blauw. Tijdens Biofach in Neurenberg zal Elbe-Obst  haar bio-assortiment herpositioneren. Om dit assortiment duidelijk te onderscheiden, is gekozen voor de kleur groen, ook voor het Elbe-logo, evenals de toevoeging 'biologisch'. 


Heinrich zum Felde, Frank Döscher en Jens Anderson in de stand van Elbe Obst tijdens BioFach 2020 / Foto: Freshplaza.de

Om een natuurlijke, duurzame indruk te creëren, zijn rijpe appelen afgebeeld aan de boom tegen een lichte, zonnige achtergrond. "De hand die de appelen plukt, maakt de afbeelding persoonlijk en toegankelijk," zegt Jens Anderson, marketingmanager bij Elbe-Obst. Het nieuwe logo werd ontwikkeld door Heinrich, waar de producten van de telers van Elbe-Obst worden verpakt. "Het menselijke aspect doet dit nieuwe ontwerp goed omdat mensen, het milieu en gezondheid de fundamentele aspecten van de biologische teelt zijn."

Biologisch fruit in een passende verpakking / Foto: Freshplaza.de

Sympathie, warmte en veiligheid
Frank Döscher, directeur van Elbe-Obst: "Met dit nieuwe ontwerp spelen we in op indrukken en gevoelens. We brengen een gevoel van warmte, sympathie en veiligheid over, waarden die met biologische producten worden geassocieerd."


Biologische peren uit de regio Altes Land / Foto: Freshplaza.de 

Voor meer informatie:
Elbe-Obst Vertriebsgesellschaft mbH
GF: Frank Döscher
Bassenflether Chaussee 4B
21723 Hollern-Twielenfleth
Tel: +49(0)4141/9531-0
Fax: +49(0)4141-9531-950
Email: info@elbe-obst.de  
Web: www.elbe-obst.de    


Publicatiedatum:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven