De Bio-beurs 2020 heeft in totaal 9.750 bezoekers getrokken. Er zijn tijdens de beurs 75 workshops gehouden. Beursorganisator Bionext meldt verder dat 11,1 miljoen mensen bereikt zijn via social media, websites en papieren media. Dit via 2.554 berichten. Het meeste ging via Twitter.
Biojournaal maakte een uitgebreide fotoreportage tijdens de Bio-beurs 2020. Klik hier om die te bekijken.
Tijdens de beurs vonden drie thematours plaats: 'Omschakelen biologisch melkvee', 'Omschakelen naar biologische akkerbouw' en een 'Innovatietour catering'. Verder was er een matchmaking programma voor buitenlandse inkopers. En op het Foodplein was aandacht voor de thema's 'Good Food', 'Good fish' en 'Good Entrepreneurship'. Ook vond de ontknoping van de Bio-producverkiezing (food en non-food) plaats tijdens de beurs.
En voor in de agenda: de volgende Bio-beurs wordt gehouden op 20 en 21 januari 2021, weer in Zwolle.
Voor meer informatie: www.bio-beurs.nl