Nadruk op bio in eerste Carrefour City

Carrefour City, dit is het nieuwe concept dat Carrefour België vandaag uit de doeken doet. De eerste winkel opende pas in hartje Brussel, op een toplocatie in de voetgangerszone op de Anspachlaan. Deze winkel is volledig in lijn met de laatste consumptietrends. Afgestemd op het leven van de stedelijke klant die op zoek is naar authenticiteit en die aangetrokken is door lokale producten, bio en milieu-aspecten zoals afvalvermindering. Het restauratiegedeelte is er sterk ontwikkeld en biedt een ruime keuze aan maaltijdoplossingen om ter plaatse op te eten in het Carrefour Café of om mee te nemen.  

Nadruk op bio en het eigen merk
Op 200 m² vindt de consument een buurtwinkel met een compleet gamma producten voor alle dagelijkse behoeften en een plek met smakelijke en gezonde maaltijdoplossingen. De nadruk ligt op bio-producten, het eigen Carrefour-merk en lokale producten. Het merendeel zijn Carrefour-producten (1.530 referenties) en Carrefour Bio-producten (480 referenties). Niet minder dan 19 productcategorieën worden vertegenwoordigd door het Carrefour-merk.

Ruimte voor restauratie
Klanten vinden in de Carrefour City een ruime keuze aan maaltijdoplossingen voor elk moment van de dag, toegankelijk voor iedereen en tegen de beste prijs. Alle gerechten kunnen ter plaatse in het Carrefour Café worden gegeten of meegenomen worden. Deze gezellige ruimte nodigt klanten op een oppervlakte van 60 m² uit om aangename momenten door te brengen met zichtbaarheid vanaf de straat. Een gratis wifi-verbinding is natuurlijk aanwezig voor het comfort van de klanten.

Carrefour België blijft inzetten op expansie: in 2019 opende de retailer reeds 18 nieuwe winkels.

Voor meer informatie: www.carrefour.eu


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven