Nieuw logo en verpakkingen RauwPower

RauwPower krijgt een nieuw logo. Het logo is geïnspireerd door grottekeningen van koeien die 40.000 jaar geleden al gemaakt zijn. Het is een getuigenis van de essentiële rol die melkvee heeft gespeeld in het succes van de mensheid. RauwPower maximaliseert de kracht van zuivel zoals hij van oudsher hoort te zijn.

Met ingang van volgende week zullen er nieuwe verpakkingen van RauwPower rauwmelkse zuivel in de winkelschappen verschijnen. Als eerste zal de kefirhangop in nieuwe verpakking geleverd worden. Deze heeft een inhoud van 500 milliliter, in plaats van de oude verpakking van 400 milliliter. Van de andere producten zijn nog oude verpakkingen en etiketten over. Deze voorraad zal eerst op worden gemaakt om verspilling te vermijden.

Voor meer informatie: www.rawmilkcompany.nl 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven