Schouten Europe van 'GoodBite' naar 'Schouten' in foodservice en food industrie

Het Nederlandse familiebedrijf Schouten Europe B.V. levert vanaf begin 2020 aan haar afnemers in de foodservice en food industrie onder de naam ‘Schouten’. Tot op heden gebeurde dit onder de naam ‘GoodBite'.



Familienaam                                                                                   Schouten Europe lanceerde afgelopen zomer haar nieuwe huisstijl en sprak de intentie uit om haar familienaam Schouten prominenter te gebruiken in haar marketingcommunicatie. De omschakeling van GoodBite naar Schouten in de foodservice en food industrie is hierbij een belangrijke stap.

Snel veranderende markt                                                                  "Binnen de snel veranderende markt van vleesvervangers is het belangrijk dat wij ons als bedrijf blijven onderscheiden. Wij zijn er van overtuigd dat het sterker uitdragen van onze familienaam hierbij kan helpen", aldus Peter Schouten, algemeen directeur van Schouten Europe.

Retail                                                                                                       In de retail blijft Schouten haar producten leveren onder de merknaam GoodBite. De GoodBite producten zijn onder andere verkrijgbaar bij Jumbo, PLUS en Deen supermarkten. Ook levert Schouten producten onder private label aan supermarkten in binnen- en buitenland.

Nederlandse partij Schouten startte in 1990 met de ontwikkeling van vleesvervangers op basis van plantaardige eiwitten. Schouten heeft een uitgebreid en gevarieerd assortiment.

Voor meer informatie: www.schoutenfood.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven