Guus van Roessel, biologisch veehouder

"Dertig procent van wat mijn koeien produceren gaat nu als ‘Mijn Melk’ de deur uit"

Biologisch veehouder Guus van Roessel heeft ruim een jaar zijn eigen ‘Mijn Melk’ op de markt.  De Udenhoutse boer loopt voor de troepen uit met zijn eigen merk in de schappen van 450 Albert Heijn-winkels.

De promotie van ‘Mijn Melk’ laat de biologisch melkveehouder evenwel graag aan anderen over. En hoe doe je dat? Hoe bereik je ‘stadse mensen’, de doelgroep die dit hip en belangrijk vindt? Via Instagram en Facebook. Met bloggende ‘influencers’ als Jet van Nieuwkerk, dochter van tv-icoon Matthijs. En dankzij de diensten van een heus pr-bureau. Alles uit de kast voor ‘reuring’.

"Dertig procent van wat mijn koeien produceren, gaat nu als ‘Mijn Melk’ de deur uit. Daarmee heb ik laten zien dat je melk als bulkproduct kunt doorbreken”, zegt Van Roessel.

Klik hier om verder te lezen

Bron: BD Tilburg


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven