Dopper groeit internationaal na bijna-faillissement

Met kleurrijke plastic waterflessen wist Merijn Everaarts (Dopper) een beweging op gang te brengen in Nederland. De scale-up sluit het jaar af met een contract in België en een inspirerende documentaire om vervolgens de pijlen te richten op nieuwe markten. Dat en meer in de podcast van De Ondernemer van deze week.

In eigen land wist Dopper in de afgelopen tien jaar wereldfaam te vergaren. "Ons tweede land is België en het gaat onwijs goed daar", kon Merijn Everaarts, bedenker en eigenaar van Dopper melden in de podcast. Recent sloot hij bij de zuiderburen een contract met Standaard Boekhandel. "Zij gaan niet alleen de fles verkopen, maar ook helpen de boodschap aan de man te brengen." Volgend jaar wil hij onder meer in Spanje en Frankrijk aandacht voor zijn producten en de boodschap vragen.

Klik hier om verder te lezen

Bron: De Ondernemer


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven