Ook Ekoplaza nieuw in 'Inspirerende 40' van Synergie (positie 12)

Too Good To Go is het meest inspirerende merk van 2019

Too Good To Go is uitgeroepen tot het meest inspirerende bedrijf van Nederland. Synergie presenteerde donderdagavond 14 november 'De Inspirerende 40'. Ieder jaar doet Synergie onderzoek naar de 40 meest inspirerende organisaties van Nederland. Het meest opvallend is misschien wel dat Too Good To Go als nieuwe binnenkomer meteen de eerste positie behaalt. Hiermee laat de app die de strijd aangaat tegen voedselverspilling onder meer Lego, Bol.com, KWF en IKEA achter zich. Een andere nieuwkomer in de lijst is Ekoplaza, op positie 12. 

"Too Good To Go is vandaag uitgeroepen tot het meest inspirerende bedrijf van Nederland! @Synergie | Inspirerende-40 doet ieder jaar onderzoek naar de 40 meest inspirerende organisaties van Nederland. Een lijst vol met mooie voorbeelden voor ons. Super trots om vandaag als nieuwkomer op de eerste plaats binnen te komen. Veel dank aan alle gebruikers en partners!", zo reageert Daniël Veenman op LinkedIn (Key Account Manager bij Too Good To Go).

Klik hier voor een uitvergroting van de bovenstaande afbeelding. 

In dit Trendrapport staat meer toelichting over de Inspirerende 40. Over Too Good To Go zegt Synergie: Bij de inspirerendste organisatie voor Nederlanders wint iedereen: klanten, partners, investeerders en de wereld. Nog maar anderhalf jaar actief in Nederland, ontwikkelt Too Good To Go zich razendsnel van startup naar scale-up. Meer dan één miljoen Nederlanders hebben inmiddels de app gedownload en redden zo meer dan één miljoen maaltijden uit de vuilnisbak. Wat vooral telt, is de enthousiaste reacties van gebruikers: ‘Een geweldig initiatief!’ ‘Ontzettend veel waarde voor je geld en iets goeds doen.’ Too Good To Go is een beweging die steeds meer mensen en partners aantrekt. 

Too Good To Go is ook lijstaanvoerder als het gaat om de 'Purposegedreven organisaties', zo meldt Synergie in het Trendrapport. In het stukje 'Smaakmakers onder de purposegedreven organisaties' noemt Synergie het verhaal van Farm Brothers als voorbeeld. Als het gaat om de maatschappelijke impact en duurzaamheid van de organisaties scoren Too Good To Go, Fairtrade Original en Seepje in de ogen van de Nederlanders het beste:

"De inspiratie om te werken aan een betere toekomst haalt het beste in medewerkers naar boven en maakt het meer dan twee keer zo productief, zo blijkt uit onderzoek. Purposegedreven organisaties groeien daarom snel. Om deze reden analyseerden we de data van de Inspirerende 40 en focusten ons op de maatschappelijke impact en duurzaamheid van de organisaties. Too Good To Go, Fairtrade Original en Seepje, zijn in de ogen van Nederlanders de spraakmakers van de purposegedreven organisaties." 

Klik hier voor meer informatie over de Inspirerende 40. 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven