Lidl, Retail House en Too Good To Go op het podium tijdens Retail Forum in Malmö

Nieuwe sprekers van Lidl (Gabriella Goldman), Retail House (Martin Moström) en Too Good To Go (Heidi Boye) zijn toegevoegd aan de line-up van presentatoren die aanwezig zijn bij de eerste editie van het Retail Forum in Malmö, Zweden.

Het evenement vindt plaats op 13 november 2019 bij MalmöMässan en wordt tegelijk gehouden met de bekroonde vakbeurzen Nordic Organic Food Fair en Eco Life Scandinavië.

Het Sustainability in Retail Forum is ontwikkeld om leidinggevenden die bij Scandinavische retailers werken te helpen om de steeds veranderende uitdagingen rondom duurzaamheid aan te gaan. De conferentie brengt leiders en experts samen om meer inzicht te krijgen in de verschillende duurzaamheidskwesties binnen de retailsector.

Eén van de onlangs bevestigde sprekers is Gabriella Goldman, Chief marketing officer en chief operating officer bij Lidl Zweden, die in haar sessie 'Moving a brand' (15.20 uur) haar inzichten over het herpositioneren van een merk als duurzaam zal delen. Ze neemt ook deel aan het panel 'Final thoughts' (16.20 uur) dat de discussies van de dag samenvat, samen met Jesper Frederiksen (COOP Danmark) en Johan Cejie (Moreganic Sourcing AB).
 
Ook Martin Moström, de directeur van Retail House, is aan de line-up toegevoegd. Hij zal de expertise op het gebied van management die hij heeft opgedaan tijdens zijn ruim 20 jaar durende carrière delen tijdens het 'What seems to work? What not'-panel (12.00 uur), samen met Jesper Frederiksen (COOP Danmark) en Johannes Cullberg (Paradiset).

Heidi Boyle, landenmanager Denemarken bij Too Good To Go, zal spreken tijdens de presentatie  'Building partnerships to reduce food waste in retail' (13.50 uur).  Ze zal ook samen met Anna-Kajsa Lidell (Food For Progress) en Hanne Söndergaard (Arla) een paneldiscussie houden om te bespreken hoe de communicatiestrategieën van leveranciers verschillen van die van retailers (14.05 uur).

Zij sluiten zich aan bij toonaangevende personen binnen de Scandinavische detailhandel en consumentenmerken, samen met enkele van Europa's bekendste duurzaamheidsstrategen, waaronder sprekers van de Sustainable Brand Index, Futerra Zweden, Kesko K Group, Food for Progress, Marine Stewardship Council, Organic Denmark, Miltton Purpose en Miljömärkning Sverige AB.

De volledige line-up van het forum (inclusief details over de sessies en het rooster) is te bekijken op www.sustainabilityinretailforum.com

Bedrijven die zich al geregistreerd hebben en dus sowieso aanwezig zullen zijn bij de conferentie zijn onder andere: Axfood, Red Bull, Coop, Paradiset, Arla, Food For Progress, Organic Denmark, Miltton, KRAV, Apoteks Gruppen, Bio Syntia, Futerra, Sustainable Brand Index, Wayne’s Coffeen en Danks Handelsblad. 

50% korting voor lezers
Lezers krijgen alleen korting als ze de kortingscode PR50 gebruiken. Voor meer informatie over het forum en voor aanmelding voor een toegangsbewijs, ga naar www.sustainabilityinretailforum.com  of neem contact op met Dominic Roberjot via droberjot@divcom.co.uk.  

Gratis inschrijving voor Eco Life Scandinavië & Nordic Organic Food Fair
Tegelijk met het forum vinden ook de Eco Life Scandinavië en de Nordic Organic Food Fair, de grootste vakbeurzen in Scandinavië voor natuurlijk en biologisch eten en drinken (inclusief wijn en alcohol), gezondheid, schoonheid en eco-leven, op 13 en 14 november plaats in MalmöMässan, Zweden.

Voor meer informatie en om u in te schrijven voor een gratis ticket, ga naar www.ecolifeshow.com  of www.nordicorganicfoodfair.com  en gebruik de kortingscode PR123. (directe link)


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven