Abonneren

Vacatures

Laatste reacties meer

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Carrefour ziet groei in bio

In het eerste kwartaal van 2019 presteerde de groep Carrefour iets beter dan verwacht, vooral dank zij een hogere foodomzet op de thuismarkt. 

De omzet van de Franse retailgroep steeg op vergelijkbare basis met 2,7% tot 20,6 miljard euro. In Frankrijk bedroeg de groei 1%, dankzij betere foodverkoop(+2%) terwijl de non-food omzet bleef dalen. De hypermarkten gingen er met 0,1% op vooruit, de supermarkten met 1,5% en de andere formaten met 2,6%. De retailer wijst op de positieve impact van prijsinvesteringen en een nieuw getrouwheidsprogramma. Er is een mooie groei in bio, E-commerce en convenience.

Klik hier om verder te lezen.

Bron: RetailDetail


Publicatiedatum:


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven