Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bertus Korver (Postuma): Als je bio wilt laten slagen, moet je er ook echt mee werken"

Ruim 20 AGF-specialisten actief met "Mijn BIO-hoek"

Postuma AGF heeft een zeer breed assortiment voor de groenten- en fruitspecialisten zowel regulier als bio. Naast de reeds bekende concepten “Groente op Maat”, “Fruit op Maat” en “Vol Smaak” heeft de groothandel sinds kort ook “Mijn BIO-hoek”


Ëen paar foto's van onze klanten die zeer tevreden zijn met de Mijn BIO-hoek stelling en verkoop van de biologische producten. Zij geven aan dat ze met de stelling nieuwe klanten in de winkel hebben gekregen en de producten van hogere kwaliteit zijn dan in andere Bio winkels te vinden zijn", zegt Bertus

Waarom bio?
Consumenten kopen steeds meer producten die milieubewust en authentiek van smaak zijn. Het zijn vooral jonge gezinnen die daarop letten, dus klanten van de toekomst. Een klantengroep die ons nu voorbij loopt. Bio is planetproof, hip en sexy", aldus Bertus Korver. "Mijn BIO-hoek bestaat uit een modern, verrijdbaar display. Doordat deze verrijdbaar is kan deze dus steeds op een strategische plek worden neergezet. In november zijn ruim 20 deelnemers met Mijn BIO-hoek gestart en er komen er steeds meer bij. De verkoop is wisselend, maar de actieve bio verkopers zijn zeer tevreden. Als je bio wilt laten slagen, moet je er ook echt mee werken.

"Bio-klanten zijn trouwe klanten en er valt zeker mee te scoren. Ook voor bijvoorbeeld boerderijwinkels liggen er volgens ons veel meer kansen met bio dan nu worden benut. Consumenten kopen heel bewust en dat stimuleert de bio-omzet. De kwaliteit van biologische producten is de laatste jaren enorm verbeterd en ook de beschikbaarheid is de laatste jaren toegenomen, al wordt er meer volgens de seizoenen gewerkt dan in de reguliere handel. Wij hebben de Mijn BIO-standaard op voorraad en we krijgen meerdere keren per week vers binnen, zodat specifieke wensen snel ingevuld kunnen worden", besluit Bertus.


Voor meer informatie:
Bertus Korver
Postuma
Mob: 06-29922795
bertus.korver@postuma.nl

Publicatiedatum: