"In 2018 bleef ons bedrijf gefocust op behoud van kwaliteit en dienstverlening op het hoogste niveau om stabiel te blijven, duurzaam te groeien en de samenwerking met onze partners te versterken. We bleven onze directe bananenimport uit Ecuador ontwikkelen en werkten steeds nauwer samen met onze telers zodat Catalina het topmerk op de Poolse markt blijft," aldus Rafal Bury van Targban.
Het plan voor dit jaar is om de hoeveelheid bio-bananen te verdubbelen. Catalina BIO werd in 2017 geïntroduceerd en het lukte aan populariteit onder consumenten te winnen. De vraag naar bio-producten en bewustzijn van bio-voeding in het algemeen groeit snel in Polen. "We geloven dat het luisteren naar consumenten ons op de juiste koers heeft gezet. We zagen de groeiende trend in gecertificeerde voeding en dankzij de snelle toename van onafhankelijke, gespecialiseerde winkels hebben we onze richting bepaald."
Targban blijft Catalina Red en Baby bananen verhandelen, waarmee een nichemarkt gevuld wordt. "Red en Baby bananen zorgen voor een aanvullend aanbod, wat voor onze zakenpartners van belang is. Die ontvangen dezelfde hoge kwaliteit voor alle bananenrassen. Als je de kwaliteit van Catalina kent, dan kun je de kwaliteit van Red en Baby zeker waarderen."
"2019 is het begin van onze consumentgerichte marketing. We willen de consumenten informeren over de voedingswaarden van onze producten en de beste manieren om ze te bewaren. We helpen onze zakenpartners ook met het communiceren naar hun klanten om uiteindelijk verspilling te voorkomen. Dat is de extra waarde die we op tafel kunnen zetten."
Voor meer informatie:
Michał Pachecka
Targban Sp. z o.o.
Tel: +48 728 923 214
Email: m.pachecka@targban.com
www.targban.com