Marktintroductie van de nieuwe selfcare-lijn

Lovechock creëert een van de eerste biologische chocoladerepen met CBD en laat in de nieuwe kurkuma tulsi reep de kracht van de  basilicum proeven.

Lovechock begint 2019 met twee nieuwe product hoogtepunten. Net op tijd voor de start van de beurzen brengt de Nederlandse producent van rauwe chocolade een echt hoogtepunt op de markt: een biologische chocoladereep met CBD. Deze innovatieve mini-tablet met hennepolie heeft een cacaopercentage van ten minstens 75% in het chocoladegedeelte en is enkel gezoet met palmsuiker. Verrassend is de rijke smaak van toffee. Een spannende creatie! 

Kurkuma Tulsi
Daarnaast breidt het Amsterdamse bedrijf haar chocolade repen assortiment uit met de Kurkuma-Tulsi reep: Rauwe cacao, de moeder van alle superfoods, ontmoet in deze bar de koningin der kruiden: Tulsi. In de Indiase Ayurvedische geneeskunde is basilicum al meer dan 5000 jaar populair en wordt het daar ook beschouwd als superfood. Samen met de kurkuma wortel ontstaat een bijzonder volle chocolade, met fijne kruidige tonen van zoethout en venkel, waarvan de aroma's zich geleidelijk ontvouwen. De balans van deze intense, zorgvuldig geselecteerde en uitgebalanceerde ingrediënten en voedingswaarden maakt deze met kokosnootnectar gezoete creatie tot een unieke ervaring.

Lancering van de Zelfzorglijn
Zowel de nieuwe mini-tablet met hennepolie van Medihemp als de nieuwe kurkuma tulsi reep vallen op in het Lovechock assortiment door de groene verpakking – die kenmerkend is voor de nieuwe selfcare-lijn. “Wij zien een grote vraag naar dit type producten en willen dat ook ons productportfolio op dit gebied gestaag uitbreiden”. De voordelen van nuttige planten in combinatie met de kracht van rauwe cacao – dit is gewoon een onverslaanbare combinatie die de zenuw van de tijd raakt”, zegt Chief Happiness Director Franziska Rosario.

Winactie: Koop twee reepjes en win een yoga vakantie
De productlancering van de nieuwe selfcare-lijn past ook perfect bij de start van de grote Love your Body campagne, die internationale campagne loopt van 1 tot 28 februari. Bij Lovechock draait, deze maand, waarin ook Valentijnsdag valt, alles om liefde – ook de liefde
voor jezelf. “En dat betekent ook voor jezelf zorgen en jezelf verwennen”, zegt Franziska Rosario. Als je in februari twee Lovechock repen koopt, kun je niet alleen jezelf verwennen met rauwe chocolade of je geliefde een cadeautje geven, maar maak je ook kans om een Luxe yoga vakantie van één week in Italië te winnen.


Publicatiedatum :


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven