Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Vidjai Jharap nieuwe commercieel directeur Fairtrade Original
Per 3 september 2018 treedt Vidjai Jharap als commercieel directeur toe tot de directie van Fairtrade Original in Culemborg. Samen met algemeen directeur René Bakker gaat hij vorm geven aan de groeiambities van het merk en de organisatie. Met Vidjai krijgt Fairtrade Original een veelzijdige commercieel directeur met jarenlange ervaring binnen internationale FMCG in diverse functies bij onder andere Hero, Chiquita en Padifood.
De Raad van Toezicht van Fairtrade Original kijkt uit naar de komst van Vidjai als commercieel directeur. Voorzitter van de Raad van Toezicht Margreet Oostenbrink : “We zien veel kansen voor ons merk zowel in als buiten Nederland, waardoor we meer impact kunnen realiseren voor de mensen waarmee wij samenwerken. De aanstelling van Vidjai past in de versterking van de organisatie die nodig is om invulling te gaan geven aan onze ambitieuze internationale plannen”
Fairtrade Original is één van de grondleggers van de wereldwijde fairtradebeweging. Het was de eerste organisatie die in 1973 eerlijke koffie, van kleine koffieboeren uit Guatemala, naar Nederland haalde. Sindsdien werkt de organisatie continu aan het opzetten van eerlijke lokale handelsketens, zodat eerlijk eten en drinken bereikbaar wordt voor iedereen. Om nog meer impact te realiseren, is verdere (internationale) groei nodig.
Vidjai: “Samen met ons gepassioneerde team en handelspartners wil ik zorg dragen voor het verder uitbouwen van het merk in de aanwezige en opkomende categorieën met daarnaast een krachtige invulling bij key retailers in het buitenland met onze Fairtrade en merendeel ook biologische producten.”