Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Groenere verpakking doordat het bruiner is"

De biologische zuivel van Arla werd al in 2010 geïntroduceerd. Arla vond het tijd voor de volgende stap en schakelde opnieuw ProudDesign in voor een nieuwe verpakking. Het zuivelbedrijf wil nog meer uitstralen gezond te zijn en "daar past een kartonnen bruine duurzame verpakking goed bij", aldus Irene van der Zwan, eigenaar Marketing & Zo. Zij is één van de panelleden die haar mening heeft gegeven over de nieuwe stap van Arla.


Bron: Marketing Tribune
Publicatiedatum: