
In Nederland voerde Farm Brothers onlangs nog een promotiecampagne met Yogi Tea, waarin de koekjes-thee-combinatie duidelijk naar de consument toe werd gecommuniceerd. Herman sluit niet uit dat deze vorm van cross-marketing ook in het Verenigd Koninkrijk opgang zal maken.
Farm Brothers is naast biologisch ook B-Corp gecertificeerd, wat inhoudt dat het bedrijf hoge standaarden naleeft op het gebied van milieu-impact en transparantie. "Dat biedt herkenbaarheid naar de klant toe. Voor de Britse consument is het bovendien een extra bevestiging dat we verantwoording afleggen voor onze producten", geeft Herman aan. Andere bekende gecertificeerde B-Corp-bedrijven zijn bijvoorbeeld Patagonia (VS) en Dopper (NL).
Ook Frankrijk heeft kennisgemaakt met de biologische koekjes van Farm Brothers. Herman: "Fransen staan niet bekend als theedrinkers, maar drinken des te meer koffie. Koekjes hebben daar dan ook meer de rol van een tussendoortje."
Met alle ontwikkelingen over de grens zou je bijna vergeten dat de Farm Brothers ook in eigen land hard aan de weg timmeren. Dichter bij huis introduceert het bedrijf namelijk de nieuwe smaak Chocolate Chip & Abrikoos. "Het resultaat van testen, testen en nog eens testen. Weinigen zijn bekend met de smaakcombinatie, maar we krijgen veel positieve feedback. Men vindt deze fruitsmaak goed bij de chocolade passen", vervolgt Herman.
De nieuwste aanwinst is sinds begin mei verkrijgbaar via Natudis en in het schap bij Marqt. De verpakkingen zijn eveneens in een nieuw jasje gestoken, ogen frisser en zijn daardoor beter zichtbaar in het schap.
De biologische koekjes van Farm Brothers zijn gemaakt van spelt, haver, rogge en enkel gezoet met ongeraffineerde suikers zoals bruine rijststroop en oerzoet. De koekjes bevatten geen palmolie, ei of andere toevoegingen.
Voor meer informatie:

info@farmbrothers.com
www.farmbrothers.com
www.facebook.com/Farmbrothersfood
www.instagram.com/farmbrothers
www.twitter.com/farmbrothers