Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Edwin Crombags, Weerribben Zuivel:

"Consument vindt biodiversiteit belangrijk bij biologische zuivel"

Zuiver Zuivel, dat valt onder het portfolio van Weerribben, is recent een samenwerking met Vogelbescherming Nederland gestart, onder het mom: biologische zuivel kan altijd beter. Het merk wil zich hiermee onderscheiden van het huidige aanbod biologische zuivel uit de supermarkt. Edwin Crombags van Weerribben Zuivel legt in gesprek met MarketingTribune uit dat consumenten die voor biologische zuivel kiezen, veel waarde hechten aan biodiversiteit. Voor Zuiver Zuivel een reden om de strenge normen voor boerenlandvogels van Vogelbescherming Nederland als uitgangspunt te nemen in de productie van haar zuivel.

Lees hier het volledige interview.
Publicatiedatum: