Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Thee met een boodschap

Thee in cadeauverpakking in trek tijdens de feestdagen

Tholen – Ontspannen genieten tijdens de feestdagen of andere bijzondere gebruiksmomenten. Dat is wat Organic Flavour Company voor ogen heeft met haar theelijn Natural Temptation: 12 unieke theesoorten die zijn afgestemd op een specifieke sfeer, gebruiksbehoefte of emotie. De biologische producten zijn al enige tijd verkrijgbaar in het Nederlandse natuurvoedingssegment en in cadeau-artikelenwinkels. Sinds kort is het bedrijf ook internationaal actief. "Met deze thee heb je voor ieder moment een leuk en verantwoord cadeautje. Weer eens wat anders dan chocolaatjes of een bos bloemen", vertelt Oeble Kempenaar van Organic Flavour Company.



De feestelijke thee wordt uitgebracht in kartonnen doosjes met caleidoscopische prints in vrolijke kleuren. Elke theesoort is voorzien van een unieke boodschap. Zo is de variant 'Wish you Luck' bemoedigend en tegelijkertijd verwarmend, wat wordt ondersteund door de mix van anijszaad en zoete appel. Met 'Rise and Shine' haal je de zon in huis – handig voor avondmensen die toch fris en fruitig de dag tegemoet willen treden. Zo heeft elke variant een eigen karakter en bijbehorend gebruiksmoment. "'You are Sweet' past met zijn kruidige ondertoon goed bij de wintertijd en 'Lots of Love' piekt vooral tijdens Valentijnsdag en Moederdag", constateert Oeble.

"Met deze theesoorten hebben we voor iedere gelegenheid een geschikt cadeau. De thee wordt overzichtelijk gepresenteerd in een stevig display dat volop de aandacht trekt op de winkelvloer. Dat slaat goed aan en winkeliers zijn er dan ook over te spreken", vervolgt Oeble. De thee is onder meer verkrijgbaar in winkels van EkoPlaza, Waar, Holland & Barrett (voorheen De Tuinen) en winkels van DA en DIO. De winkeliers beschikken hiermee over een exclusief product uit het hogere segment. "Om het voor hen aantrekkelijk te houden én het product meer als cadeau te profileren, bieden we deze thee dan ook niet in de reguliere supermarktkanalen aan."



Wat leuk is om te geven, is soms minstens zo leuk om zelf te krijgen. Oeble: "Veel klanten die deze thee ooit als cadeau hebben gekregen doen het product zichzelf later ook cadeau. Om de eenvoudige reden dat ze de thee lekker vinden en graag blijven doordrinken. De boodschap of gelukwens is lang niet altijd van korte duur. Vaak symboliseert het ook een levensfase waarin de gebruiker zich bevindt. Zo is 'Welcome Little Baby' ideaal voor jonge ouders voor gebruik over een langere periode. De thee ondersteunt namelijk de borstvoeding bij vrouwen."

Het bedrijf is druk bezig om nieuwe smaken te ontwikkelen en daar gebruiksmomenten bij te bedenken. "Mochten er winkeliers zijn die ideeën hebben of ervaren nog een gebruiksmoment te missen, dan houd ik mij van harte aanbevolen om dat met ons te delen", besluit Oeble.



Voor meer informatie:
Oeble Kempenaar
Ronald Bakker
Organic Flavour Company B.V.
Turbinestraat 12
3903 LW Veenendaal
T: +31 (0)318-519139
o.kempenaar@ofc.nl
r.bakker@ofc.nl
www.ofc.nl
www.naturaltemptation.eu