De Smart line van Naturalicious is er in vier smaakcombinaties:
- The Force: een blend van rode biet, wortel, komkommer, appel, acerola, blauwe bes, limoen en gember.
- Drunk in love: een lichte en zoete combinatie van watermeloen, ananas en limoen.
- Coco Beach: een heldere en tropische blend van kokoswater, mango en passievrucht.
- Power Plant: venkel, boerenkool, spinazie en komkommer.
"Eindelijk echt eerlijke sappen"
"We zijn echt trots dat we als eerste merk worden omarmd door deze premium supermarkten. Ons doel is om de superpowers uit de natuur beschikbaar te maken voor iedereen. Met onze focus op innovatie gaan we onze reputatie als 'gamechanger' binnen de categorie waarmaken", zegt Michel van den Bergh, directeur van Naturalicious. "We zijn al bezig met grote partners binnen de vending machine industrie over de vraag hoe we de automaten op stations, traffic hubs zoals als vliegvelden en treinstations, scholen kunnen veroveren. Overal waar rauwe, koudgeperste juices tot voor kort niet welkom waren vanwege de beperkte houdbaarheid, ligt onze markt."Voor meer informatie: nl.naturalicious.eu