Verse producten
Het concept? Heel simpel. Origin'O geeft de voorkeur aan verse, Belgische kwaliteit en wil door samen te werken met lokale boeren in de buurt van de winkels de keten zo kort mogelijk houden. Iedereen die naar de opening kwam, kon bijvoorbeeld proeven van biologische geitenbrie, gemaakt op een boerderij in Lummen.Duurzaam
Voor het winkelbelevingsconcept en andere communicatie werkt Origin'O samen met strategisch communicatiebureau KIXX | Strategy & Communication, dat reeds de nodige ervaring heeft in de biowereld. "We willen onze duurzame visie laten vertalen in de winkelinrichting, en dat is wat mij betreft toch meer dan geslaagd", vertelt Stefaan. Wie ter plaatse wil proeven van biologische gerechtjes, kan terecht in de open keuken. Er is ook een uitgebreide kaastoog.Samenwerking met VTI
In de winkel vind je ook wijnkistjes terug met daarop het Origin'O-logo gebrandmerkt. Voor het ontwerp van die kistjes deed Origin'O beroep op de leerlingen van het Vrij Technisch Instituut van Hasselt."Eind dit jaar lanceren we een nieuw O'magazine. Daarin zullen er terug een aantal interessante artikelen te lezen zijn over onze leveranciers. Uiteraard zullen er ook weer winterse recepten aan bod komen, om de feestdagen gezond én biologisch door te komen. We kunnen ook al vertellen dat er een nieuwe bonnenbox aankomt. In die box zullen er terug een pak mooie kortingsbonnen te vinden zijn", aldus Stefaan.
Voor meer informatie: www.origino.be