Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
H&M kidscollectie met iconische diersoorten voor WNF
H&M en het WNF werken samen om een kindercollectie te creëren die mensen in de hele wereld moet inspireren om goed voor onze planeet te zorgen.
Alle kleding is gemaakt van gecertificeerd biologisch katoen, waarbij voldaan wordt aan strenge milieu- en sociale criteria. De ontwerpen kunnen herkend worden door hun realistische prints van iconische diersoorten die in gevaar zijn. De collectie zal vanaf 29 september wereldwijd in winkels en online verkrijgbaar zijn. 10% van de verkoopprijs gaat naar WNF, die hiermee werkt aan het in stand houden van bedreigde diersoorten.
De kindercollectie bevat dierenprints van soorten zoals de tijger, panda, sneeuwluipaard, ijsbeer en de Indische bruinvis. Deze dieren hebben de maken met vele gevaren zoals verlies van habitat, watervervuiling en de gevolgen van klimaatverandering. De collectie bestaat vooral uit comfortabele kleding die makkelijk draagt zoals sweaters met lange mouwen, T-shirts, jurkjes, panty's, broeken en pyjama's voor baby's en kinderen tussen 1,5 en 14 jaar oud.
Het doel van de collectie is om klanten van H&M te inspireren om goed voor de planeet te zorgen. Ook willen H&M en het WNF hiermee hun samenwerking benadrukken. Dit is een samenwerking die zich richt op waterbeheer en klimaatactie, maar ook op het creëren van een strategisch dialoog betreffende de duurzaamheidsuitdagingen van H&M en de kledingsector in het algemeen.