Succesvolle samenwerking tussen Ekoplaza, Weerribben Zuivel en WaterReijk Marketing

Geslaagde 'Pak je Kans' actie bij Ekoplaza

Met meer dan duizend deelnemers is de 'Pak je Kans' actie, waaraan meer dan 70 Ekoplaza winkels door heel Nederland aan mee hebben gedaan, een succes geworden. De klanten van Ekoplaza maakten, tijdens de twee actieweken, kans op één van de tien uniek uitjes in het mooie Nationaal park Weerribben-Wieden. De actie is een onderdeel van de 'Pak je Rust'-campagne die in april gelanceerd is op initiatief van WaterReijk Marketing in samenwerking met Weerribben Zuivel, Natuurmonumenten, Staatsbosbeheer en ondernemers uit de regio.



Bij aankoop van een Weerribben Zuivel product zijn actiekaarten uitgedeeld met daarop een actiecode. Door de actiecode in te voeren op de speciale actiewebsite maakten alle deelnemers kans op een heerlijk weekendje weg in Nationaal Park Weerribben-Wieden, het gebied waar de koeien van Weerribben Zuivel grazen. In totaal zijn er meer dan vijftienhonderd actiecodes ingevoerd. Met deze campagne is de regio Weerribben-Wieden landelijk onder de aandacht gebracht. De winnaars krijgen vandaag (22 september) een e-mail.



Voor meer informatie: contact@weerribbenzuivel.nl

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven