Met meer dan duizend deelnemers is de 'Pak je Kans' actie, waaraan meer dan 70 Ekoplaza winkels door heel Nederland aan mee hebben gedaan, een succes geworden. De klanten van Ekoplaza maakten, tijdens de twee actieweken, kans op één van de tien uniek uitjes in het mooie Nationaal park Weerribben-Wieden. De actie is een onderdeel van de 'Pak je Rust'-campagne die in april gelanceerd is op initiatief van WaterReijk Marketing in samenwerking met Weerribben Zuivel, Natuurmonumenten, Staatsbosbeheer en ondernemers uit de regio.
Bij aankoop van een Weerribben Zuivel product zijn actiekaarten uitgedeeld met daarop een actiecode. Door de actiecode in te voeren op de speciale actiewebsite maakten alle deelnemers kans op een heerlijk weekendje weg in Nationaal Park Weerribben-Wieden, het gebied waar de koeien van Weerribben Zuivel grazen. In totaal zijn er meer dan vijftienhonderd actiecodes ingevoerd. Met deze campagne is de regio Weerribben-Wieden landelijk onder de aandacht gebracht. De winnaars krijgen vandaag (22 september) een e-mail.
Voor meer informatie: contact@weerribbenzuivel.nl

Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Patty Brard weggestuurd van bio-boerderij op Ibiza
- Tweede Kamer: "Ondersteun biologische koplopers in stikstofaanpak"
- Fotoreportage: Jubileumjaar De Groene Passage feestelijk afgetrapt met Zomermarkt
- Anders Invest Food & Agri fonds participeert in Horizon Natuurvoeding
- De Speld steekt de draak met biologisch
Top 5 - afgelopen maand
- In memoriam: Frans baron van Verschuer
- "We zeiden tegen elkaar: als we dit doen, dan gaan we voor 100% biologisch"
- John Arink gaat discussie aan met Henk Bleker bij Humberto op RTL4
- Patty Brard weggestuurd van bio-boerderij op Ibiza
- Ronald van Marlen spreekt Rabobank-aandeelhouders aan op verantwoordelijkheid voor 'landbouwpuinhoop'
Succesvolle samenwerking tussen Ekoplaza, Weerribben Zuivel en WaterReijk Marketing
Geslaagde 'Pak je Kans' actie bij Ekoplaza
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-07-06 Lege schappen door de boerenprotesten?
- 2022-07-05 Schommeling in omzetgroei supermarkten verwacht voor de komende jaren
- 2022-07-05 Vlissingen maakt kennis met Bio Drôme
- 2022-07-05 "Soms heb je een crisis nodig om verandering teweeg te brengen"
- 2022-07-05 Blokkades boeren bij distributiecentra supermarkten blijven voortduren
- 2022-07-01 Superunie met NielsenIQ aan de slag voor marktdata
- 2022-07-01 Alnatura ontvangt New Work Award 2022 voor het concept 'collegiale samenwerking'
- 2022-06-30 Servicesuper Plus troeft Dirk en Lidl af in Zomerrapport GfK
- 2022-06-28 Odin winkel aan de Bilderdijkstraat in Amsterdam geopend
- 2022-06-28 Bee Eco opent in Beverwijk
- 2022-06-27 De Speld steekt de draak met biologisch
- 2022-06-27 Geslaagde zomermarkt natuurvoedingswinkel De Wiershoeck
- 2022-06-24 Odin Westerpark verhuist naar Amsterdamse Bilderdijkstraat
- 2022-06-23 Verdere consolidatie van biologische voeding in Wallonië in 2021
- 2022-06-23 Flitsbezorger Zapp staat voor vertrek uit Nederland
- 2022-06-23 Aldi blijft vertraging oplopen met kassaloze super in Utrecht
- 2022-06-23 Certificeringssystematiek voor verkoop onverpakte bio-producten voor supermarktketens vereenvoudigd
- 2022-06-22 "Gorillas en Flink winnen flitsstrijd"
- 2022-06-22 Online marktaandeel Picnic gelijk met Albert Heijn
- 2022-06-21 Tweede Ekoplaza Foodmarqt geopend