Bio-babyvoedingbedrijf Picollo introduceert 6 nieuwe producten

Het Britse bio-bedrijf Piccolo heeft haar productaanbod uitgebreid met de lancering van 6 nieuwe producten voor de allerkleinsten. De nieuwe smaken die vanaf september verkocht worden zijn mango, appel en boerenkool met een vleugje yoghurt; framboos en appel met haver; banaan, aardbei en perzik met een vleugje munt; en zoete aardappel met bieten, appel en peer. Deze zakjes laten kinderen kennismaken met gezonde ingredi├źnten zoals boerenkool en bieten, die vaak over hoofd worden gezien in de markt voor babyvoedsel.



Piccolo lanceert ook haar eerste producten die enkel groenten bevatten. Dit zijn producten met wortel en zoete aardappel met een vleugje peterselie; en erwt met courgette en prei met een vleugje munt. Deze producten worden in eerste instantie enkel bij de winkel Waitrose verkocht.

Investeerders in Piccolo zijn voormalige Pizza Express CEO Mark Angela en voormalig Duchy Originals CEO Andrew Baker. Catherine Gazzoli, oprichter van Piccolo: "Piccolo is een project waar mijn passie ligt, en ik ben blij dat het zo goed loopt. We zijn heel blij om onze nieuwe producten te lanceren, en volgende maand maken we de nieuwe collectie voor baby's in fase 2 bekend. Het is nu duidelijk dat het harde werk wordt beloond, waarbij mijn eigen baby een belangrijke inspiratiebron voor me is geweest."

Bron: Foodbev

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven