Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bio-babyvoedingbedrijf Picollo introduceert 6 nieuwe producten

Het Britse bio-bedrijf Piccolo heeft haar productaanbod uitgebreid met de lancering van 6 nieuwe producten voor de allerkleinsten. De nieuwe smaken die vanaf september verkocht worden zijn mango, appel en boerenkool met een vleugje yoghurt; framboos en appel met haver; banaan, aardbei en perzik met een vleugje munt; en zoete aardappel met bieten, appel en peer. Deze zakjes laten kinderen kennismaken met gezonde ingrediƫnten zoals boerenkool en bieten, die vaak over hoofd worden gezien in de markt voor babyvoedsel.



Piccolo lanceert ook haar eerste producten die enkel groenten bevatten. Dit zijn producten met wortel en zoete aardappel met een vleugje peterselie; en erwt met courgette en prei met een vleugje munt. Deze producten worden in eerste instantie enkel bij de winkel Waitrose verkocht.

Investeerders in Piccolo zijn voormalige Pizza Express CEO Mark Angela en voormalig Duchy Originals CEO Andrew Baker. Catherine Gazzoli, oprichter van Piccolo: "Piccolo is een project waar mijn passie ligt, en ik ben blij dat het zo goed loopt. We zijn heel blij om onze nieuwe producten te lanceren, en volgende maand maken we de nieuwe collectie voor baby's in fase 2 bekend. Het is nu duidelijk dat het harde werk wordt beloond, waarbij mijn eigen baby een belangrijke inspiratiebron voor me is geweest."

Bron: Foodbev
Publicatiedatum: