
Ze geeft aan dat Benny Moshel, oprichter van Florentin, al jarenlang een nagerecht op de markt wilde brengen. "We zijn dan ook erg blij dat het eindelijk zo ver is, dit kom je niet zo snel tegen in Nederland. Het is een heel nieuwe tak van sport. We willen uiteindelijk deze lijn verder gaan uitbreiden met andere producten op basis van kokos. Inmiddels weten we dat kokos van nature heel veel goede eigenschappen bevat en Florentin er daarom graag mee aan de slag wilt gaan."
De CocoKick is er in vier verschillende smaken. Aan één van deze smaken zit een typisch Florentin-tintje. "De CocoKick Tahini is een verrassend lekkere combinatie die past in de Florentin-lijn van Midden-Oosterse producten. Mede omdat Tahini ook zeer veel goede eigenschappen bevat en het de komende jaren steeds meer bekendheid zal krijgen. Benny is overtuigd van het potentieel, 10 jaar geleden wist immers ook niemand wat hummus was."

De andere drie smaken zijn: CocoKick Chocolade, CocoKick Vanille en CocoKick Espresso. "De Chocolade bevat de klassieke en rijke combinatie van kokos en chocolade. De Vanille is een toetje op basis van romige kokosmelk met pure vanille en de Espresso geeft een dubbele 'smaak-kick' van kokos en vers gezette espresso."
Florentin verwacht de CocoKick binnen een aantal weken op de Nederlandse markt te brengen. De overige landen in Europa nemen het al af. "Udea gaat de CocoKick in ieder geval in het assortiment opnemen over een aantal weken", besluit Monique.
Voor meer informatie:
Monique van der Meer
Florentin
Energieweg 132
3641 RT Mijdrecht
0297 255096
Monique@florentin.nl
www.florentin-bio.com