Van kerk naar duurzame hub
Het torentje van de Posthoornkerk is de plek waar het voor Branding a Better World allemaal begon. Met een heilige overtuiging werkten de reclamemakers hier de afgelopen jaren aan hun missie: met iedere campagne bijdragen aan een betere wereld. Schiphol Duurzaam, Organic Flavour Company en Weleda weten het rijksmonument aan de Haarlemmerstraat intussen te vinden, toch voelde het de laatste tijd ook 'lonely at the top' in het torentje en vindt directeur Elif Algu het tijd voor een verhuizing: "We geloven dat we méér impact maken als we ons tussen gelijkgestemden vestigen."Samen de wereld kleuren
Social impact is waar het volgens Algu om draait. "Bedrijven inspireren om iets te doen voor de maatschappij vanuit hun core business. Bijvoorbeeld dat een meubelmaker de leefomgeving van vluchtelingen verbetert. Of dat een verfleverancier de wereld kleurt van mensen met weinig inkomen." Omdat samenwerken met andere ondernemers van groot belang is om samen van invloed te zijn, lijkt De Groene Bocht voor Branding a Better World het ideale startpunt.Creatieven, chocolademakers en crowdfunders onder één dak
De Groene Bocht huisvest duurzame bedrijven om zo de krachten te bundelen. Naast Branding a Better World, houden ook Alliander (netbeheerder), Original Beans (chocolademakers), Voor je Buurt (crowdfunders) en YONI (makers van organic tampons en maandverband) kantoor aan de Keizersgracht. Een divers gezelschap met dezelfde ambities: "Nederland verduurzamen. Stapje voor stapje. En in ons geval: campagne voor campagne."Bio-bubbels staan voor je klaar
Branding a Better World nodigt iedereen met duurzame ambities uit om het nieuwe kantoor op Keizersgracht 253 binnen te stappen. De bio-bubbels staan vanzelfsprekend koud. Laat wel even weten dat je langskomt voor een glas en een duurzaam gesprek via hello@brandingabetterworld.com.Over Branding a Better World
Met hun naam als missie maakt Branding a Better World campagnes en social impact concepten die bijdragen aan een betere wereld. Creatieve communicatie brengt mensen in beweging. En Branding a Better World beweegt ze graag de duurzame kant op.Voor meer informatie: www.brandingabetterworld.com