Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bundelt krachten met andere duurzame ondernemers

Branding a Better World verhuist naar De Groene Bocht

Branding a Better World verlaat de Posthoornkerk in Amsterdam. Na vijf jaar gaat het duurzame reclamebureau hun ideologie verder verspreiden. Vanaf 1 mei slaan de creatieven de handen ineen met andere duurzame ondernemers in De Groene Bocht: een no impact office space voor high impact businesses.

Van kerk naar duurzame hub

Het torentje van de Posthoornkerk is de plek waar het voor Branding a Better World allemaal begon. Met een heilige overtuiging werkten de reclamemakers hier de afgelopen jaren aan hun missie: met iedere campagne bijdragen aan een betere wereld. Schiphol Duurzaam, Organic Flavour Company en Weleda weten het rijksmonument aan de Haarlemmerstraat intussen te vinden, toch voelde het de laatste tijd ook 'lonely at the top' in het torentje en vindt directeur Elif Algu het tijd voor een verhuizing: "We geloven dat we méér impact maken als we ons tussen gelijkgestemden vestigen."
 

Samen de wereld kleuren

Social impact is waar het volgens Algu om draait. "Bedrijven inspireren om iets te doen voor de maatschappij vanuit hun core business. Bijvoorbeeld dat een meubelmaker de leefomgeving van vluchtelingen verbetert. Of dat een verfleverancier de wereld kleurt van mensen met weinig inkomen." Omdat samenwerken met andere ondernemers van groot belang is om samen van invloed te zijn, lijkt De Groene Bocht voor Branding a Better World het ideale startpunt.
 

Creatieven, chocolademakers en crowdfunders onder één dak

De Groene Bocht huisvest duurzame bedrijven om zo de krachten te bundelen. Naast Branding a Better World, houden ook Alliander (netbeheerder), Original Beans (chocolademakers), Voor je Buurt (crowdfunders) en YONI (makers van organic tampons en maandverband) kantoor aan de Keizersgracht. Een divers gezelschap met dezelfde ambities: "Nederland verduurzamen. Stapje voor stapje. En in ons geval: campagne voor campagne."
 

Bio-bubbels staan voor je klaar

Branding a Better World nodigt iedereen met duurzame ambities uit om het nieuwe kantoor op Keizersgracht 253 binnen te stappen. De bio-bubbels staan vanzelfsprekend koud. Laat wel even weten dat je langskomt voor een glas en een duurzaam gesprek via hello@brandingabetterworld.com.
 

Over Branding a Better World

Met hun naam als missie maakt Branding a Better World campagnes en social impact concepten die bijdragen aan een betere wereld. Creatieve communicatie brengt mensen in beweging. En Branding a Better World beweegt ze graag de duurzame kant op.

Voor meer informatie: www.brandingabetterworld.com
Publicatiedatum: