Het 'female hygiene' merk Yoni introduceerde onlangs de langverwachte 'heavy' lijn. De nieuwe lijn bestaat uit twee modellen: toxic-free maandverband en tampons voor de zwaardere dagen. Het design van de tampons is minimalistisch en uitgevoerd in biologisch wit katoen. In het ontwerp van het maandverband is duidelijk de typische stijl van Yoni te herkennen. Het merk speelt met deze nieuwe lijn in op de hedendaagse natuurlijke trend. Het package design is smaakvol vormgegeven in moderne grijstinten in combinatie met luxe koningsblauwe details (zie onderstaande foto). Ook draagbaarheid en materiaalkeuze waren cruciaal voor de totstandkoming van de items, waarin biologisch katoen de hoofdrol speelt.
Yoni is het eerste duurzame female hygiene merk dat bewust verkrijgbaar wil zijn via gangbare verkoopkanalen, waardoor ze alle Nederlandse vrouwen een natuurlijk alternatief kunnen bieden.
Voor meer informatie: www.yoni.care
Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
- "Ik dacht eigenlijk dat dit in ons kleine land niet mogelijk was"
- Veiligheidswaarschuwing Pure Goat Company Volledige Zuigelingenvoeding 1, 800 gram
- Biologische melkprijs Eko-Holland stijgt met 2 euro
- Mimo: Biologische chocolate-chipkoekjes om af te bakken
- "Het beleid ter ondersteuning van de biologische landbouw in Frankrijk blijft ontoereikend"
Top 5 - afgelopen week
- Patty Brard weggestuurd van bio-boerderij op Ibiza
- Tweede Kamer: "Ondersteun biologische koplopers in stikstofaanpak"
- Fotoreportage: Jubileumjaar De Groene Passage feestelijk afgetrapt met Zomermarkt
- Anders Invest Food & Agri fonds participeert in Horizon Natuurvoeding
- De Speld steekt de draak met biologisch
Top 5 - afgelopen maand
- In memoriam: Frans baron van Verschuer
- "We zeiden tegen elkaar: als we dit doen, dan gaan we voor 100% biologisch"
- John Arink gaat discussie aan met Henk Bleker bij Humberto op RTL4
- Patty Brard weggestuurd van bio-boerderij op Ibiza
- Ronald van Marlen spreekt Rabobank-aandeelhouders aan op verantwoordelijkheid voor 'landbouwpuinhoop'
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-07-04 Seepje grote winnaar eerste editie De Social EnterPrizes
- 2022-06-30 Nieuw: afwasmiddel Spetterende Eucalyptus
- 2022-06-14 Glazen supplementenpotjes voor Royal Green
- 2022-06-10 Nieuwe cadeausets voor mannen
- 2022-05-24 "Deze cranberryzaadolie past helemaal in mijn visie op skincare"
- 2022-05-24 Kaerel introduceert de Shaving Set
- 2022-05-03 Nieuw self care merk: Rose Lou
- 2022-05-02 Limited edition versies van l'Huile by CÎME naar aanleiding van 10e verjaardag
- 2022-04-26 "Het Zeepkompas geeft meer overzicht en houvast"
- 2022-04-22 Nominaties voor de Lush Prize 2022 geopend
- 2022-04-13 Nieuwe look voor INIKA Organic
- 2022-04-07 Bijna 9 op de 10 producten van grote cosmeticamerken bevatten microplastics
- 2022-04-01 Weleda introduceert vier Shower Bars
- 2022-04-01 Opmerkelijk nieuws vandaag
- 2022-03-28 'Superschillen' nu ook in Hand- en lichaamszeep verwerkt
- 2022-03-17 Reportage Seepje in BinnensteBuiten
- 2022-03-07 "De beste natuurproducten en supplementen hoeven niet altijd het duurste te zijn"
- 2022-02-28 Bee Honest Cosmetics introduceert nieuwe lijn body butter en body scrub
- 2022-02-24 Nieuwe gezichtsmasker van Urtekram: betaalbaar en verpakkingsarm
- 2022-02-14 Nieuwe vegan wasverzachters