Eerste informatie- en testavond op 25 november
Hobby mondt uit in webshop BioYou
Volgens Veronique heeft de natuur het beste te bieden om elke huid te laten stralen en minder snel 'oud' te laten worden. "In de basis richt ik mij met deze webshop op particulieren. Maar voor bedrijven is het bijvoorbeeld ook mogelijk om pakketjes te laten samenstellen en cadeau te doen voor een verjaardag, jubileum, Sinterklaas en/of Kerst. Dit kan in alle verschillende prijsklassen, voor de man en vrouw."
Veronique is met de webshop begonnen omdat ze een uitdaging zocht naast haar werk. "Mijn passie licht bij schoonheidsproducten, daarom kwam ik op het idee om deze webshop te starten. Ik ben de markt gaan bekijken en er is zoveel aanbod in de biologische cosmetica en huidverzorging. Het is erg fijn dat ik op deze manier eindelijk echt iets kan doen met mijn hobby. Wel geef ik toe dat er veel komt kijken bij het runnen van een webshop, ook omdat het gaat om nicheproducten in een kleinere categorie."
Ze geeft aan dat vooralsnog BoHo Cosmetics het meest populaire merk is. "BoHo loopt best goed. De producten van dit hippe merk zijn voor een mooie instapprijs te koop, de producten zijn van goede kwaliteit en het zijn aansprekende kleuren. Ik hoop dat het aanschaffen van deze producten uiteindelijk de drempel zal verlagen om ook voor producten uit het hogere segment te gaan."
Veronique gaat nu informatie- en testavonden organiseren waarbij potentiële klanten zich kunnen laten informeren over de verschillende merken en producten. "Ik kan de aanwezigen dan alles vertellen over de merken en het is goed dat ze de producten met eigen ogen kunnen zien." De eerste informatie- en testavond staat op de planning voor 25 november.
Voor meer informatie:
Veronique Tiemessen
BioYou
www.bioyou.nl
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-06-01 Nieuw: Bio Astaxanthine
- 2023-05-10 Nieuw: Gezichtspeelingsbar en Conditionerbar
- 2023-05-10 Natuurlijke zonnebrandgezichtcrème laat geen witte waas achter
- 2023-04-26 Van marktkraam naar winkelschap: The Lekker Company lanceert duurzame lippenbalsem bij Kruidvat
- 2023-04-25 "Onze behandelingen zijn altijd maatwerk"
- 2023-04-21 Nieuw: Skin Food Ultra-Light Dry Oil en Aroma Shower Happiness
- 2023-04-13 Nieuwe bag-in-box bulkverpakkingen van handzeep en wasmiddel
- 2023-04-11 Nieuwe Verstevigende Gezichtsverzorging met granaatappel en maca-peptiden
- 2023-04-04 Duurzame travel-set in de KLM-Frequent-flyer-gids
- 2023-04-04 "Ik kwam zelf op het idee voor deze maskers"
- 2023-03-31 Skin Food voor op brood
- 2023-03-29 Make-over voor shower gels en nieuwe geur: Mimosa & Blackcurrent
- 2023-03-24 Nieuw Brain Health-supplement: Active Mind Complex
- 2023-03-24 Weleda volgens Nederlandse consumenten het meest duurzame beautymerk
- 2023-03-22 Nieuwe driedelige skincare-lijn voor de gevoelige huid: Find Balance
- 2023-03-13 Nieuwe shampoo & body bar voor de gevoelige huid
- 2023-03-10 Bamboovement wint Best New Product Award Vivaness 2023 met natuurlijk wegwerpscheermesje
- 2023-03-10 Miljoenste potje deodorant verkocht na bescheiden start aan de keukentafel
- 2023-02-21 "Ander geurspectrum waarmee we weer nieuwe consumenten kunnen aanspreken"
- 2023-02-13 Nieuwe rijke body butter genomineerd voor Baby Innovation Award