Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Alnatura wil buiten Duitsland groeien

Alnatura wil groeien in markten buiten Duitsland. Met deze stap over de grens hoopt de Duitse onderneming het verlies van Drogerie Markt als klant te compenseren. Eerder liet DM weten de Alnatura-producten te willen vervangen voor hun eigen merk. DM, Duitslands grootste drogisterijketen, introduceerde eerder dit jaar haar eerste private label voor biologische voedingsmiddelen, DM Bio.



"We kijken naar verschillende markten in Europa om te kunnen groeien", zei Götz Rehn in het Handelsblatt. Er zouden vergevorderde gesprekken zijn met partners in buurlanden van Duitsland. Tot nu toe zijn de Alnatura-producten al verkrijgbaar in Oostenrijk en Zwitserland.

Daarnaast wil Alnatura ook de aanwezigheid in de Duitse markt verstevigen door te groeien in eigen winkels. Volgens de Duitse krant zou dm al 80 producten vervangen hebben, binnenkort moeten dat 200 Alnatura-producten uit de schappen verdwenen zijn. Het totale assortiment Alnatura bij dm telde 650 producten.

Bron: www.donaukoerier.de
Publicatiedatum: