In het voorjaar lanceerde VLAM een nieuwe campagne voor bio, die tot stand kwam met Europese subsidies. De boodschap luidt dat het gamma biologische producten gegroeid is. Dat vertaalt zich meteen ook in het campagnebeeld, waarin reuzengrote bio-producten de hoofdrol spelen. Midden oktober krijgt de campagne een vervolg.
Van 12 tot 25 oktober lopen verschillende radiospotjes op Q Music, JOE FM, Studio Brussel en Radio 1. Ze zetten telkens een andere productcategorie in de kijker. Want of het nu gaat over ontbijtproducten, drankjes of een lekkere lunch, er is steeds een biologische versie van te vinden.
Ook de advertenties in De Morgen Magazine, De Standaard Magazine, Goed Gevoel, Libelle, Knack en De Bond spelen de variatie in het bio-assortiment uit. Ze verlengen de campagne tot eind november.
VLAM wil de klanten ook tijdens hun winkelmoment bereiken en hen overtuigen eens minder gekende bio-producten te proberen. Bio-verkooppunten ontvingen daartoe twee verschillende affiches.