Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Fotoreportage BioXpo en Vitasana

Hennep is het nieuwe soja

Tholen - BioXpo bracht dit jaar in samenwerking met Vitasana de Belgische bio-wereld bijeen in Brussel. Op de beurs presenteerden bedrijven nieuwe producten en werd flink genetwerkt.



Per stand verschilde de drukte en volgens verschillende standhouders was het het mooie weer van zondag er debet aan dat de bezoekersaantallen niet al te hoog waren.

Bekijk hier de fotoreportage van de BioXpo/Vitasana.

Biojournaal bezocht op maandag de beurs. Na een rondje langs de stands blijkt dat hennep het nieuwe soja wordt en veel bedrijven vernieuwingen hebben aangebracht in de verpakkingen. De Nederlandse bio-ondernemers presenteerden vooral hun producten waarvan de bekendheid in Belgiƫ nog een extra zetje kan krijgen.



Volgens Sascha de Lint van GreenAge groeit de belangstelling van Belgen langzaam maar zijn het trouwe klanten als je eenmaal hun hart hebt gewonnen. Bij Ghee Easy zijn ze juist lovend over de gretigheid waarmee Belgen hun producten omarmen.

Bekijk hier de fotoreportage van de BioXpo/Vitasana.

auteur: Arnaud-Jan de Braal
Publicatiedatum: