Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Altijd ruimte voor eco-make-upmerk dat er echt uitspringt"

Groothandel Yaviva specialiseert zich in kleur cosmetica

Tholen - "Het aanbod van Yaviva is nog lang niet compleet", vertelt Pieter Hofland, oprichter van de in Driebergen gevestigde groothandel in Eco-cosmetica. Eerder gaf hij in dit artikel al aan dat Yaviva uiteindelijk de nummer 1 groothandel in Eco-cosmetica wil worden. "We willen tenminste vijf keer per jaar nieuwe merken en producten aan het assortiment toe gaan voegen. We kijken hierbij naar de uitstraling van het merk, het verhaal achter de producten en de ingrediënten. Wij moeten er zelf blij van worden, maar de belangrijkste vereiste is dat de producten biologisch gecertificeerd moeten zijn."


Pieter Hofland.

Pieter kan over ieder merk wel iets bijzonders vertellen. Hij noemt desgevraagd Santaverde als goed voorbeeld. "Dit merk heeft echt een bijzonder verhaal, aangezien Santaverde met eigen geteelde aloë vera werkt en geen water in de producten verwerkt. Hierin is Santaverde volgens mij uniek." De laatste nieuwkomer in het assortiment is het merk Indemne. "Indemne richt zich op huidproblemen. Dit is één van de eerst merken die ik daarin ken. Zo'n merk misten we nog. De producten zijn geschikt voor zo'n zes verschillende huidproblemen."
 


Yaviva wil zich met name verder specialiseren in kleur cosmetica. "Ik wil vooral niches vullen in de eco make-up, zodat klanten hiervoor altijd bij Yaviva kunnen slagen." Wat ontbreekt er verder nog op de markt? "Er is inmiddels al zoveel verkrijgbaar, ik heb niet het gevoel dat ik echt iets mis. Wel is er volgens mij altijd ruimte voor een nieuw make-upmerk dat er echt uitspringt. Ook zoeken we specifiek naar meer merken die geen talk in de make-upproducten verwerken. Maïszijde is hier een goed alternatief voor, dit gebruikt NVEY ECO."
 


Tasty Skincare met geurolie

Pieter kan ook alvast verklappen dat er een nieuwe lijn van Tasty Skincare aan komt (en toont mij een eerste glimp). "Vooralsnog bestaat het assortiment alleen nog uit blends van pure oliën, zonder geurolie. We hebben samen met de fabrikant onderzoek gedaan en een lijn ontwikkeld waaraan wel geuren toegevoegd zijn. Hiermee krijgt de gebruiker ook een geurbeleving." Verder komt er een nieuwe huidverzorgingslijn van NVEY ECO aan en diverse 100 procent natuurlijke parfums.
 


Voor meer informatie:
 
Pieter Hofland
Yaviva
Hoofdstraat 108
3972 LD Driebergen
0343 755287
info@yaviva.nl
www.yaviva.nl