Colruyt vervangt huismerk Bio-Time door 'Boni Selection Bio'

Boni Selection Bio is het nieuwe huismerk van Colruyt Group voor alle biologische voeding die tot nu toe onder Bio-Time zat. Alle 250 producten worden omgeschakeld en komen vanaf nu geleidelijk aan in de rekken bij Colruyt, OKay, Bio-Planet en de aangesloten Spar-winkels. Boni Selection Bio is een submerk van het bestaande huismerk Boni Selection. Het submerk draagt bij aan de verdere vereenvoudiging van de winkelassortimenten, waardoor de klant uiteindelijk gemakkelijker kan kiezen.

Fris en herkenbaar

Boni Selection Bio staat voor een basisassortiment van 250 gegarandeerd biologische producten die 100% gecertificeerd zijn door het Europese biolabel. Het merk biedt een prima verhouding prijs/kwaliteit en de producten voldoen aan de hoge eisen die Boni Selection stelt op het vlak van smaak, duurzaamheid, gezondheid en gebruiksgemak. Er werd gekozen voor makkelijk herkenbare verpakkingen in een frisgroen kleedje, met telkens het bekende Boni Selection-logo en een grote aanduiding 'bio'. Boni Selection Bio is verkrijgbaar bij de Belgische warenhuizen van Colruyt Group, bij de groothandelstak Solucious en ook in de Franse Colruyt-winkels.



Drie merklagen

De vervanging van het vroegere Bio-Time door Boni Selection Bio kadert in de vereenvoudiging van de winkelassortimenten Die operatie kreeg een ferme boost in 2013 met de introductie van Boni Selection, dat sindsdien een vijftigtal oudeEuropees biolabel huismerken heeft vervangen. Het goedkoopste huismerk Everyday, het 'thuismerk' Boni Selection (waaronder het Bio-submerk) en de nationale merken vormen nu drie duidelijk verschillende lagen waaruit de klant gemakkelijker kan kiezen.

Voor meer informatie: www.colruytgroup.be

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven