EU steunt nieuwe promotiecampagne voor biologisch

De promotiecampagne Biologisch Lekker Natuurlijk krijgt een vervolg en wordt financieel gesteund door de Europese Unie. De biologische sector draagt de helft van de campagnekosten bij, de andere helft komt van de EU. Met de campagne wordt biologisch onder de aandacht gebracht bij een breed publiek. Doelen zijn: de bekendheid van het Europees biologisch keurmerk verhogen, uitleggen waar biologisch voor staat en de omzet van biologisch in Nederland laten groeien.

Zet de actieperiodes alvast in de agenda:

2015:
  • Lekker naar de Boer op 20 & 21 juni (nog onderdeel van Biologisch Lekker Natuurlijk)
  • Bio10daagse 17-26 september

2016:
  • Lekker naar de Boer op 18 & 19 juni
  • Bio10daagse 15-24 september

2017:
  • Lekker naar de Boer op 17 & 18 juni
  • Bio10daagse 14-23 september

2018:
  • Lekker naar de Boer op 16 & 17 juni

Wat kunt u verwachten?

Bionext zorgt voor de publiciteit over biologisch. Hiermee zullen naar schatting 5 miljoen mensen per jaar worden bereikt. Biologische boeren en tuinders, producenten en handelsbedrijven, supermarkten en bio-winkels kunnen aanhaken en in de actieperiodes een eigen actie of event organiseren. Geïnteresseerden kunnen hierover contact opnemen met Miriam van Bree, projectleider.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven