Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
EU steunt nieuwe promotiecampagne voor biologisch
De promotiecampagne Biologisch Lekker Natuurlijk krijgt een vervolg en wordt financieel gesteund door de Europese Unie. De biologische sector draagt de helft van de campagnekosten bij, de andere helft komt van de EU. Met de campagne wordt biologisch onder de aandacht gebracht bij een breed publiek. Doelen zijn: de bekendheid van het Europees biologisch keurmerk verhogen, uitleggen waar biologisch voor staat en de omzet van biologisch in Nederland laten groeien.
Zet de actieperiodes alvast in de agenda:
2015:
Lekker naar de Boer op 20 & 21 juni (nog onderdeel van Biologisch Lekker Natuurlijk)
Bio10daagse 17-26 september
2016:
Lekker naar de Boer op 18 & 19 juni
Bio10daagse 15-24 september
2017:
Lekker naar de Boer op 17 & 18 juni
Bio10daagse 14-23 september
2018:
Lekker naar de Boer op 16 & 17 juni
Wat kunt u verwachten?
Bionext zorgt voor de publiciteit over biologisch. Hiermee zullen naar schatting 5 miljoen mensen per jaar worden bereikt. Biologische boeren en tuinders, producenten en handelsbedrijven, supermarkten en bio-winkels kunnen aanhaken en in de actieperiodes een eigen actie of event organiseren. Geïnteresseerden kunnen hierover contact opnemen met Miriam van Bree, projectleider.