Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

EU steunt nieuwe promotiecampagne voor biologisch

De promotiecampagne Biologisch Lekker Natuurlijk krijgt een vervolg en wordt financieel gesteund door de Europese Unie. De biologische sector draagt de helft van de campagnekosten bij, de andere helft komt van de EU. Met de campagne wordt biologisch onder de aandacht gebracht bij een breed publiek. Doelen zijn: de bekendheid van het Europees biologisch keurmerk verhogen, uitleggen waar biologisch voor staat en de omzet van biologisch in Nederland laten groeien.

Zet de actieperiodes alvast in de agenda:

2015:
  • Lekker naar de Boer op 20 & 21 juni (nog onderdeel van Biologisch Lekker Natuurlijk)
  • Bio10daagse 17-26 september

2016:
  • Lekker naar de Boer op 18 & 19 juni
  • Bio10daagse 15-24 september

2017:
  • Lekker naar de Boer op 17 & 18 juni
  • Bio10daagse 14-23 september

2018:
  • Lekker naar de Boer op 16 & 17 juni

Wat kunt u verwachten?

Bionext zorgt voor de publiciteit over biologisch. Hiermee zullen naar schatting 5 miljoen mensen per jaar worden bereikt. Biologische boeren en tuinders, producenten en handelsbedrijven, supermarkten en bio-winkels kunnen aanhaken en in de actieperiodes een eigen actie of event organiseren. Geïnteresseerden kunnen hierover contact opnemen met Miriam van Bree, projectleider.
Publicatiedatum: