"Wat je niet kan eten, doe je ook niet op de huid", luidt één van de slogans van het biologische merk Amanprana. De oprichters van dit merk zijn van mening dat voeding een medicijn kan zijn. Amanprana is beroemd om zijn natuurlijke kokosolie en andere culinaire oliën en biedt daarnaast een bijzondere collectie premium superfoods en huidverzorgingsproducten.

Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
- Tien nieuwe bio-boerderijen ontvangen stimuleringsprijs voor omschakeling
- "Volg je orders en statussen voortaan met stoplichten"
- "Voor ons was het een no-brainer om iets te doen met bio-katoen"
- Drie op de vijf Nederlandse volwassenen vinden prijs belangrijker dan herkomst van voedsel
- Helft Nederlanders eet jaarlijks ruim 13 kilo méér suiker dan gedacht
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
Nu bij Yaviva: Eco huidverzorging en superfoods van Amanprana
"Wat je niet kan eten, doe je ook niet op de huid", luidt één van de slogans van het biologische merk Amanprana. De oprichters van dit merk zijn van mening dat voeding een medicijn kan zijn. Amanprana is beroemd om zijn natuurlijke kokosolie en andere culinaire oliën en biedt daarnaast een bijzondere collectie premium superfoods en huidverzorgingsproducten.
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-06-01 Nieuw: Bio Astaxanthine
- 2023-05-10 Nieuw: Gezichtspeelingsbar en Conditionerbar
- 2023-05-10 Natuurlijke zonnebrandgezichtcrème laat geen witte waas achter
- 2023-04-26 Van marktkraam naar winkelschap: The Lekker Company lanceert duurzame lippenbalsem bij Kruidvat
- 2023-04-25 "Onze behandelingen zijn altijd maatwerk"
- 2023-04-21 Nieuw: Skin Food Ultra-Light Dry Oil en Aroma Shower Happiness
- 2023-04-13 Nieuwe bag-in-box bulkverpakkingen van handzeep en wasmiddel
- 2023-04-11 Nieuwe Verstevigende Gezichtsverzorging met granaatappel en maca-peptiden
- 2023-04-04 Duurzame travel-set in de KLM-Frequent-flyer-gids
- 2023-04-04 "Ik kwam zelf op het idee voor deze maskers"
- 2023-03-31 Skin Food voor op brood
- 2023-03-29 Make-over voor shower gels en nieuwe geur: Mimosa & Blackcurrent
- 2023-03-24 Nieuw Brain Health-supplement: Active Mind Complex
- 2023-03-24 Weleda volgens Nederlandse consumenten het meest duurzame beautymerk
- 2023-03-22 Nieuwe driedelige skincare-lijn voor de gevoelige huid: Find Balance
- 2023-03-13 Nieuwe shampoo & body bar voor de gevoelige huid
- 2023-03-10 Bamboovement wint Best New Product Award Vivaness 2023 met natuurlijk wegwerpscheermesje
- 2023-03-10 Miljoenste potje deodorant verkocht na bescheiden start aan de keukentafel
- 2023-02-21 "Ander geurspectrum waarmee we weer nieuwe consumenten kunnen aanspreken"
- 2023-02-13 Nieuwe rijke body butter genomineerd voor Baby Innovation Award