
Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- In memoriam Harmen Peters
- René Groenen en Gineke de Graaf nemen afscheid van biologisch-dynamische boerderij De Beersche Hoeve
- Fotoreportage: Bio-producenten op PLMA 2023
- "Diversiteit is altijd beter dan een monocultuur"
- Meer natuur, beter voor dierenwelzijn: maar boer Gerjo Koskamp kan het niet alleen
Top 5 - afgelopen maand
Gemakkelijk per persoon te bereiden
Nieuw: Bommels Boerke biologische 2.0 sauzen
Bolognesesaus.
Bekend is dat het imago van biologische voedingsmiddelen, met dank aan de media, bij de consument vanuit een redelijk diep dal naar boven aan het klimmen is. De biologische consument is een kritische consument die gezond wil eten en daarom kiest voor biologisch. Deze consument zit niet te wachten op humus, tofu, sesampasta en dergelijke. Dit zijn grondstoffen die niet echt hip en sexy te noemen zijn. Daarom komt De Watermolen met Bommels Boerke. Een nieuwe lijn sauzen, 100% biologisch 2.0, modern en een tikkeltje eigenwijs.
Goulashsaus.
De consument die kiest voor bio is kieskeurig maar vaak wel bereid iets meer te betalen voor goede producten. Het prijsniveau van Bommels Boerke kan zeker worden vergeleken met gangbare producten. Ondanks het nog altijd beperkte aanbod van bio-grondstoffen is het, door ervaring; kennis en netwerken gelukt een bio-lijn neer te zetten die minimaal zo goed is als gangbaar. Over smaak valt niet te twisten, maar de keuze is aan u.
Hachee.
Wat het assortiment betreft probeert De Watermolen constant actuele producten toe te voegen en te luisteren naar haar klanten. Daarom ook zijn de bio-producten van Bommels Boerke biologisch en vegetarisch, behalve de mayonaiseproducten.
Voor meer informatie: www.biomaaltijdsauzen.nl
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-05-30 Waitrose lanceert eerste eigen merk Fairtrade biologische kokosolie in het Verenigd Koninkrijk
- 2023-05-26 Amandelpasta en gemengde notenpasta in grote 'jubileumpotten'
- 2023-05-24 Brits chocolademerk maakt comeback op de Europese markt
- 2023-05-19 Biologische teelt in crisis, maar consumptie richt zich wel op milieuvriendelijke alternatieven
- 2023-05-09 Demeter-honing maakt rentree op Nederlandse markt
- 2023-05-09 EU en Tradin Organic stimuleren regeneratieve biologische cacaoproductie in Sierra Leone
- 2023-05-04 Nieuwe biologische soepen in wereldse smaken
- 2023-04-20 Zeilschip de Tres Hombres levert 12 ton biologische Trinitario cacaobonen af in Amsterdam
- 2023-04-13 Alnatura nieuw in de Nederlandse winkelschappen
- 2023-04-05 Paastrends: Halve eitjes en paaseitabletten
- 2023-03-31 Nieuw: hagelslag voor in het zelftapsysteem
- 2023-03-29 Fairtrade bio-chocolademerk in nieuw jasje en nu ook Praliné blocs
- 2023-03-24 "Ik kijk nu volledig anders tegen een zak sesamzaad aan"
- 2023-03-23 "Het verhaal van onze familie is verweven met deze pastafabriek"
- 2023-03-22 Nieuwe Less Sugar chocoladepasta's nu verkrijgbaar
- 2023-03-20 "Eigenlijk draait meesterschap om passie en liefde voor het product en hoe dat tot stand komt"
- 2023-03-16 "De nieuwe bananenbroodmixen passen heel goed bij de doelgroep"
- 2023-03-15 Nieuwe linzenmiso en Mikawa mirin
- 2023-03-09 "We gaan nog opvallender vermelden dat we geen suiker- en zoetstoffen toevoegen"
- 2023-03-01 Waarom scoren biologische producten vaak slecht in producttesten?