Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Klanttevredenheidsonderzoek Skal in april en mei
Gecertificeerden van Skal die in april en mei hun jaarlijkse inspectie hebben, kunnen na de inspectie gebeld worden door Skal. Doel van het telefoontje is om te achterhalen hoe het bedrijf de inspectie heeft ervaren. Verliep de inspectie naar verwachting? Zijn er afwijkingen geschreven en zo ja, zijn deze voldoende toegelicht? Weet u wat u moet doen om de geconstateerde afwijking te herstellen? Zomaar een paar vragen die voorbij zullen komen tijdens het telefonische interview. Mocht u gebeld worden, dan zou Skal het op prijs stellen als u mee wilt werken aan het interview.
De interviews maken deel uit van een afstudeeronderzoek naar de dienstverlening van Skal als zelfstandig bestuursorgaan. Skal streeft ernaar dat de inspectie en certificatie van biologische bedrijven optimaal verloopt. De uitkomsten zullen gebruikt worden om de dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.