Klanttevredenheidsonderzoek Skal in april en mei

Gecertificeerden van Skal die in april en mei hun jaarlijkse inspectie hebben, kunnen na de inspectie gebeld worden door Skal. Doel van het telefoontje is om te achterhalen hoe het bedrijf de inspectie heeft ervaren. Verliep de inspectie naar verwachting? Zijn er afwijkingen geschreven en zo ja, zijn deze voldoende toegelicht? Weet u wat u moet doen om de geconstateerde afwijking te herstellen? Zomaar een paar vragen die voorbij zullen komen tijdens het telefonische interview. Mocht u gebeld worden, dan zou Skal het op prijs stellen als u mee wilt werken aan het interview.

De interviews maken deel uit van een afstudeeronderzoek naar de dienstverlening van Skal als zelfstandig bestuursorgaan. Skal streeft ernaar dat de inspectie en certificatie van biologische bedrijven optimaal verloopt. De uitkomsten zullen gebruikt worden om de dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.

Voor meer informatie: www.skal.nl

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven