Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Klanttevredenheidsonderzoek Skal in april en mei

Gecertificeerden van Skal die in april en mei hun jaarlijkse inspectie hebben, kunnen na de inspectie gebeld worden door Skal. Doel van het telefoontje is om te achterhalen hoe het bedrijf de inspectie heeft ervaren. Verliep de inspectie naar verwachting? Zijn er afwijkingen geschreven en zo ja, zijn deze voldoende toegelicht? Weet u wat u moet doen om de geconstateerde afwijking te herstellen? Zomaar een paar vragen die voorbij zullen komen tijdens het telefonische interview. Mocht u gebeld worden, dan zou Skal het op prijs stellen als u mee wilt werken aan het interview.

De interviews maken deel uit van een afstudeeronderzoek naar de dienstverlening van Skal als zelfstandig bestuursorgaan. Skal streeft ernaar dat de inspectie en certificatie van biologische bedrijven optimaal verloopt. De uitkomsten zullen gebruikt worden om de dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.

Voor meer informatie: www.skal.nl
Publicatiedatum: