EkoPlaza heeft het onderstaande filmpje gemaakt om het ontstaan van het nieuwe logo toe te lichten. Hierin is te zien hoe het plantje groeit dat nu terug te vinden is in het logo. 'Gezonde voeding komt van een sterke, levende bodem. Het zorgt voor een gezond en gelukkig leven'. Directeur Erik Does gaf de volgende toelichting: "Mens en natuur in harmonie met positiviteit tot vrolijk gevolg. Nooit een logo gehad dat zo goed onze missie en visie symboliseerde."
Het verhaal achter het nieuwe EkoPlaza-logo...
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-11-29 Joren Jacobs gaat afscheid nemen van Nieuw Mos
- 2023-11-29 Het vervolg: tweede ontmoeting jonge winkeliers bij Goodyfood in Hilversum
- 2023-11-27 "Herbruikbare tas meenemen tijdens het winkelen moet nieuwe norm worden"
- 2023-11-21 Sebastiaan Kuipers nu ook eigenaar van Groningse Ekoplaza
- 2023-11-20 Eko Heerlijk Wormerveer viert 12,5-jarig bestaan
- 2023-11-16 Online supermarkt Crisp haalt €35 miljoen op voor groei
- 2023-11-16 Bio-supermarktketen basic nu officieel onderdeel van tegut…
- 2023-11-16 "Supermarkten kunnen directe invloed hebben op tegengaan diabetes type 2-ramp"
- 2023-11-16 "De ervaringen en verhalen van dit evenement worden meegenomen naar de winkels"
- 2023-11-14 Onderzoek naar eetgedrag: nieuwe week begint gezond en eindigt met pizza of frituur
- 2023-11-10 Duitse retailers verdeeld over etikettering bij nieuwe gentechnologie
- 2023-11-09 "Een winkel hebben met een franchiseformule is echt een verademing"
- 2023-11-09 Lekker Puur 200 meter verderop heropend in Westmalle
- 2023-11-08 "Supermarkten, kom van die tribune af en neem die verantwoordelijkheid"
- 2023-11-07 "Persoonlijke service speelt een grote rol"
- 2023-10-30 Nudge Jumbo vergroot zichtbaarheid bio-producten