Afgelopen maandag, 17 november, vond in Kamerik de jaarlijkse kerstproeverij van Kroon Biologische Verswaren en Natudis plaats. Een jaarlijks terugkerende festiviteit waarbij het draait om de samenwerking tussen producent, groothandel en winkel. In een landelijke sfeer, presenteerden Kroon en Natudis gezamenlijk met leveranciers welke bijzondere producten zij te bieden hebben voor de consument.
Voorafgaand aan de proeverij vond de bijeenkomst plaats voor de Natuurwinkel-ondernemers en groothandelsklanten waar uitleg werd gegeven aan de nieuwe communicatiemiddelen: promotieplannen en andere zaken belangrijk in de relatie tussen groothandel, winkel en franchiseorganisatie. Pieter Vroegop opende de middag met de uitleg over het moederbedrijf Vroegop Ruhe & Co en kon iedereen hiermee duidelijk maken hoe goed Natudis en Kroon passen bij deze familie. Marcel Kramer, de nieuwe verkoopmanager van Natudis, stelde zich voor aan de ondernemers en ontvouwde de plannen voor de toekomst.
Als opmaat voor de proeverij kregen Ellen Folkersma en Yuri Blanken, verantwoordelijk voor het assortiment van respectievelijk Natudis en Kroon, de gelegenheid de mensen een kijkje te bieden in de opbouw en structuur van verschillende productgroepen op merkgebied en inkoop.
Hoe belangrijk het persoonlijke contact tussen de schakels in de keten is voor onze sector werd bevestigd door het enthousiasme van zowel de leveranciers als de winkeliers op de proeverij. De verbinding die gelegd wordt door het laten proeven van de heerlijke producten in een ongedwongen sfeer.
Kortom, Natudis en Kroon hebben alles in huis voor de komende feestdagen.
Voor meer informatie: www.natudis.nl en www.kroonbiologisch.nl

Abonneren
Vacatures
- Int. Product- en Cropspecialist Propagation (opkweek)
- (Jr.) Specialist Duurzaamheid en Data
- Junior Kwaliteitscontroleur
- Productieleider
- Salesmanager substraten West-Europa
- Manager Quality Assurance (QA)
- Accountmanager Data Management - Agri
- Head Grower Greenhouse Canada
- Lead Auditor Kwaliteit & Processen
- Junior account manager
Top 5 - gisteren
- "De bio-sector is niet welkom onder alle deskundigen en organisaties die voor deze ronde tafel zijn uitgenodigd"
- Lidl zet in op biologische huismerken
- Pipie Smits van Oyen is nieuwe voorzitter Biohuis
- Speeltuin voor opgehokte kippen
- Picnic overtreedt, volgens NVWA, de wet met goedkopere Duitse A-merken
Top 5 - afgelopen week
- PFAS gevonden in biologische eieren in Denemarken
- Uniek korte-keten-concept van graan tot brood gepresenteerd
- Biologische sector is ondanks grote uitdagingen positief gestemd
- "Wij maken bio-pindakaas met hart en ziel, daarom maken wij kans tegenover het grote geld"
- Minister van der Wal enthousiast over stikstofplan Joost Samsom
Top 5 - afgelopen maand
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-02-01 "Het stimuleren van biologisch en het eigen duurzaamheidsprogramma zitten elkaar niet in de weg"
- 2023-02-01 Coop viert 30 jaar Naturaplan
- 2023-01-31 Picnic overtreedt, volgens NVWA, de wet met goedkopere Duitse A-merken
- 2023-01-31 Lidl zet in op biologische huismerken
- 2023-01-27 Franse wet geeft AGF-sector meer macht bij retailers
- 2023-01-26 Onbemand voertuig bezorgt eerste boodschappen voor Colruyt
- 2023-01-24 "De voedselketen moet veel transparanter"
- 2023-01-23 Consument besteedt 36% meer aan biologisch
- 2023-01-23 "Retail aan zet in ambitie 15% biologisch"
- 2023-01-20 Aldi start samenwerking met Naturland
- 2023-01-18 Marktaandelen 2022: AH de grote winnaar, toename hard discount onduidelijk
- 2023-01-17 Prijzen AGF stegen afgelopen jaar flink in ogen van consumenten
- 2023-01-17 Aldi Zwitserland bant ingevlogen AGF uit het schap
- 2023-01-13 "Klant blijft biologisch kopen, maar kiest goedkopere varianten"
- 2023-01-13 Natuurvoeding Joure wordt 34e Odin winkel
- 2023-01-12 Odin Veenendaal is open
- 2023-01-09 Superscanner visualiseert prijsstijgingen in de supermarkt
- 2023-01-06 Bio-producten van Albert Heijn in de prijzen
- 2023-01-04 Crisp sloot 2021 af met verlies van ruim 15 miljoen euro
- 2023-01-03 De kracht van dichtbij: 60% van alle aankopen vindt over 5 jaar lokaal plaats