Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Gezondheidsschap AH stimuleert omzetgroei Wessanen

Wessanen heeft de omzet in het derde kwartaal van 2014 met 6,7 procent zien groeien. Wessanen schrijft de omzetgroei met name toe aan haar eigen merken. Diverse merken (Zonnatura, Clipper, Tartex, Kallø, Allos en Whole Earth) hebben namelijk zelfs dubbele groeicijfers mogen noteren. Uit het persbericht blijkt dat het bij de Albert Heijn geïntroduceerde 'gezondheidsschap' aan deze groei bij heeft gedragen.

Ook zijn er dertig nieuwe producten van Zonnatura gelanceerd. De meeste nieuwe producten zijn gebaseerd op producten die in andere markten reeds succesvol zijn.
Wessanen verwacht dat andere Nederlandse retailers deze nieuwe producten ook zullen gaan introduceren (voor zover ze dit nog niet gedaan hebben) en dat zij meer schapruimte gaan wijden aan biologische voedingsproducten.

Onder het mom van 'wat is er met ons voedsel gebeurd?' zet Zonnatura haar succesvolle campagne voort, met 10 nieuwe tv-commercials, die elk een ander onderwerp hebben.
Publicatiedatum: