De Groene Weg maakt selfies van klanten in Rotterdamse Markthal

Slagerij De Groene Weg heeft in de Rotterdamse Markthal een nieuw slagerijconcept neergezet. Uniek is de wijze waarop klanten de volgnummers kunnen trekken. Dit kan door middel van het 'selfie-apparaat'. Via een druk op de knop wordt een foto (selfie) van de klant gemaakt. Dus even lachten, want als je aan de beurt bent verschijnt je foto even op het scherm.



In de winkel is een specifiek assortiment te vinden van specialiteiten, snacks, worst en overige vleeswaren. Hierbij werkt de winkel samen met de vestiging van De Groene Weg in Rotterdam, aan de Mariniersweg. De twee winkels vullen elkaar uitstekend aan.

Voor meer informatie: www.degroeneweg.nl

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven