Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
De Groene Weg maakt selfies van klanten in Rotterdamse Markthal
Slagerij De Groene Weg heeft in de Rotterdamse Markthal een nieuw slagerijconcept neergezet. Uniek is de wijze waarop klanten de volgnummers kunnen trekken. Dit kan door middel van het 'selfie-apparaat'. Via een druk op de knop wordt een foto (selfie) van de klant gemaakt. Dus even lachten, want als je aan de beurt bent verschijnt je foto even op het scherm.
In de winkel is een specifiek assortiment te vinden van specialiteiten, snacks, worst en overige vleeswaren. Hierbij werkt de winkel samen met de vestiging van De Groene Weg in Rotterdam, aan de Mariniersweg. De twee winkels vullen elkaar uitstekend aan.