Voor 't goede leven
"De Markthal wordt het foodwalhalla van Nederland. Een publiekstrekker van internationale allure. Voor De Groene Weg is dit een unieke kans om een breed publiek te ontmoeten en de mensen te verrassen met heerlijke producten. We kiezen voor een toegankelijke, open en eigentijdse presentatie van 100% biologische vleesproducten. We laten de liefde voor onze producten zien. Vertellen het echte verhaal in onze slagerij met het vlees in de hoofdrol. We gaan live demonstraties geven hoe een stuk vlees wordt uitgebeend, we introduceren nieuwe producten en presenteren ons 'net even anders'. Het publiek maakt hier kennis met onze keten en kan genieten van 't goede leven", aldus Allard.Van boer tot bord
De Groene Weg is al meer dan 30 jaar een vertrouwd adres voor biologisch vlees. De Groene Weg is trots op de keten waarin echt wordt samengewerkt van boer tot bord. Een vaste groep biologische veehouders met passie voor hun vak, legt de basis voor het heerlijke vlees. Vlees dat uiteindelijk met dezelfde passie en aandacht in de dertien slagerijen van De Groene Weg haar weg vindt naar de consument. De keten neemt samen de verantwoordelijkheid voor lekker, ambachtelijk en 100% biologisch vlees. In De Groene Weg-slagerijen gaat ambacht hand in hand met kwaliteit, veiligheid en duurzaamheid. De slagerij in de Markthal krijgt een nieuwe uitstraling, maar blijft daarbij natuurlijk trouw aan deze kernwaarden.Bakker: "De Rotterdammers zullen ons al kennen van De Groene Weg slagerij aan de Mariniersweg. Deze slagerij werkt nauw samen met de slagerij in de Markthal. Er zijn overeenkomsten, maar het assortiment verschilt net als de presentatie. We zullen dus ook de mensen die ons kennen verrassen met onze nieuwe slagerij. In onze 'kraam' nemen we de mensen nog meer mee in ons verhaal, laten hen beleven wat biologisch vlees is, hoe het smaakt en wat we bedoelen met 'voor 't goede leven'."