
Tony-Wim geeft aan dat ice tea al erg populair is in ons land. Dit komt volgens hem door de toegankelijke smaak. "BOS Ice Tea heeft dankzij de rooibos een zeer uitgesproken smaak en valt dus niet alleen op vanwege het kleurrijke design. BOS Ice Tea is hip, leuk en lekker. Zeker in de horeca zien we steeds meer toepassingsmogelijkheden. Diverse strandtenten voeren het merk bijvoorbeeld al. Je kunt de kleurrijke blikjes op een aansprekende manier naast elkaar presenteren." Tony-Wim ziet ook zeker potentie in de retail: "De winkeliers gaan absoluut om. BOS Ice Tea is inmiddels al bij EkoPlaza en Marqt verkrijgbaar."

Consumenten konden tijdens EkoTown op 21 en 22 juni in het Amsterdamse Bos dus al kennismaken met BOS Ice Tea. 2Food laat ook tijdens diverse beurzen zijn gezicht zien. Zo kon men op Gastvrij Rotterdam in Ahoy proeven van de ice tea en binnenkort op de BBB Horecavakbeurs Maastricht.

Bezoek aan producent
Tony-Wim is afgelopen april afgereisd naar Zuid-Afrika om een bezoek te brengen aan de producent. Klipopmekaar is één van de grootste biologische Rooibos-producenten van de wereld en licht in het ongerepte hart van het noordelijke Cederberg gebergte. "Dit was een erg indrukwekkende reis. Het gebied waar de biologische rooibos van BOS geteeld wordt is een adembenemend mooi gebied met een omvang van duizenden vierkante kilometers. BOS is opgericht door een club van meerdere investeerders. "Deze ondernemers vullen elkaar op meerdere fronten goed aan. Zo is de één erg goed in design, heeft de ander veel ervaring op de internationale markt en weer een ander is erg kapitaalkrachtig. Dit is een erg leuke combinatie, waardoor het in relatief korte tijd een heel professionele club is geworden."
Een foto van de rooibosoogst van Klipopmekaar.
Voor meer informatie:
Tony-Wim van Eijden
2Food
Textielweg 18B
3812 RV Amersfoort
033 4659555
info@2food.nl
www.2food.nl