Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Er zit verandering in de lucht!

Er zit verandering in de lucht bij TerraSana. Peter Jacobs, algemeen directeur TerraSana B.V., geeft toelichting:

Er is iets gaande... Iets moois, iets goeds. Er wordt steeds meer gezocht naar echte producten. Voeding die je echt voedt. Voeding die goed doet. Voeding waar je blij van wordt. Wat goede voeding is, weten we bij TerraSana al 25 jaar. We waren alleen iets te voorzichtig om dat te tonen. Maar nu willen we het ook écht laten zien! Laten ervaren! Tijd voor iets nieuws dus.

TerraSana wordt 'TerraSana positive eating': Een vrolijk merk in een nieuwe vorm. Daar hoort ook een fris logo bij en nieuwe verpakkingen. Onze vertrouwde producten pakken we daarom één voor één aan. We zijn gestart met één van onze puurste producten.


TerraSana notenpasta's in een heel nieuw jasje

TerraSana notenpasta's worden met trots in huis zelf gemaakt. 100% puur. De nieuwe verpakkingslijn straalt dat uit, en brengt leven in een productgroep die gerust wat vernieuwing kan gebruiken. Daar wordt iedereen toch gelukkig van… In de komende weken gaan de eerste producten van deze mooie vernieuwde lijn uitgeleverd worden en zullen ze het notenpastaschap vrolijk kleuren. Doet u mee?

De puurste producten

Puurdere producten dan de notenpasta's zijn er welhaast niet te vinden. 100% vermalen noten in een potje. Maar hoe je ze maalt, welke noten je gebruikt en hoe je ze brandt dat maakt wel veel uit. Om dat pure in grip te hebben, doen we dat dus zelf. In onze geheel vernieuwde productieruimte worden de noten, zaden en pinda's zorgvuldig en extra fijn vermalen en afgevuld. We gebruiken noten met de hoogste kwaliteit zodat we zeker zijn van de juiste pure smaak. Dat is zeer belangrijk, want toevoegingen, daar doen we niet aan.

Met deze vernieuwde lijn willen we een beetje vrolijkheid en kwaliteit brengen in het notenpasta schap. Kleurrijk, helder en aantrekkelijk. Passend bij deze categorie producten. Met recht positive eating.

Natuurlijk hebben we het assortiment nog eens kritisch bekeken en daarom 2 nieuwe producten toegevoegd:

  • 3-Mix 100% nuts: Cashewnoten, amandelen en hazelnoten, een gemengde notenpasta zonder pinda's. Erg lekker!
  • Tahin: Gemaakt van gemengd gepeld en ongepeld sesamzaad. De standaard in sesampasta! Mooi in serie met onze vertrouwde witte tahin (gepeld sesamzaad) en donkere tahin (ongepeld sesamzaad).

Maar ook

Onze pindakaas wordt voortaan van een nieuwe pindavariant gemaakt, gekozen vanwege de mooiere en vollere smaak én we maken de consistentie van alle producten nog een tikkeltje fijner. Alles om een zo goed mogelijke kwaliteit te leveren.

De nieuwe verpakkingen zullen geleidelijk instromen. Alles in één keer en op hetzelfde moment gaat eenvoudigweg niet lukken. Maar ook in uw schap gebeurt hetzelfde. Ook daar zal een onvermijdelijke overgang plaats vinden. Onder andere door schapstoppers en advertenties willen we de consument van de veranderingen op de hoogte brengen.


Er zit verandering in de lucht...

In het afgelopen jaar hebben we hier bij TerraSana veel nagedacht en gewerkt aan veranderingen en vernieuwing om TerraSana een geheel bij de tijd passend elan te geven. TerraSana is gekend om haar kwalitatief hoogwaardige biologische producten, maar het is aan de tijd om dat ook eens lekker te gaan laten zien. Niet dat we over omzet te klagen hebben.

Integendeel. De groei is bijna niet bij te benen. Maar we willen onze rol als merkleverancier duidelijker gaan vormgeven. En dat betekent werk aan de winkel.

Zo willen we steeds meer zelf produceren en zijn en worden onze productieruimtes geheel vernieuwd. We willen breder beschikbaar zijn en zijn we met de groothandels in gesprek over opname en uitbreiding. We willen een scherp assortimentsbeleid en daarom worden de assortimenten goed geanalyseerd. We willen de mooiste en beste producten en grondstoffen dus spreken we met leveranciers en scherpen onze kwaliteitsnormen en interne organisatie steeds verder aan. En last but not least: bij een echt merk hoort ook een duidelijke merkpositie. En die creëren we!

Een nieuw logo

Er is een duidelijke trend waarneembaar naar het zoeken naar echte en goede voeding. Niet alleen voor jezelf, maar voor alles. Je wilt er blij van worden. Een goed gevoel aan overhouden. Dat hebben we vertaald naar: TerraSana = positive eating. Dat past prachtig bij onze producten als notenpasta's, Japan, Raw Superfood en noten en zuidvruchten (om maar wat te noemen). Dus gaan we deze nieuwe merkpositie op al onze verpakkingen laten prijken in de toekomst. Nu eerst de notenpasta's, direct gevolgd door de potten Raw Superfood (deze worden heel prachtig kan ik verklappen), daarna alle producten die we zelf in zakjes verpakken (herfst) en einde jaar/begin 2015 de Japanlijn. Iedere lijn krijgt haar eigen bij de productcategorie horende uitstraling.

Een hele grote bijzonder mooie klus, waar we zeer van genieten maar die natuurlijk met ons enorme assortiment niet zomaar even snel geregeld is. Ook in 2015 zullen er nog vele verpakkingen volgen. En ondertussen ontwikkelen we natuurlijk ook mooie echt nieuwe producten. Maar daar later meer over. Als de tijd rijp is.

TerraSana wordt TerraSana positive eating. Dat willen we graag als eerste met u delen. En straks met iedereen. Doet u mee?

Peter Jacobs, Algemeen directeur TerraSana BV, Leimuiden

Voor meer informatie: www.terrasana.nl
Publicatiedatum: