Marqt heeft donderdag 10 juli een opvallende uiting op haar Facebookpagina geplaatst. De formule benadrukt op een foto dat ze niets verkopen onder de kostprijs. Ze willen graag weten hoe de consumenten hier over denken en vragen dan ook om te reageren op de Facebookpagina. In de advertentie schrijft Marqt: "We verkopen niet onder kostprijs. Want er is altijd iets of iemand die de prijs betaalt. Wat vind jij hiervan?"
En boven de foto met daarop Eline van Marqt met André en Bas van Biokaas Kinderdijk geeft Marqt wat extra uitleg over de foto: "Marqt betaalt de makers van écht eten een eerlijke prijs. Omdat we geloven dat het najagen van lagere prijzen en hogere winsten in een dolgedraaide voedingsindustrie uiteindelijk alleen maar verliezers oplevert. Je leest meer op www.marqt.com/kostprijs. Wij vinden het leuk als je laat weten hoe jij hierover denkt!"
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-05-23 Duitsland: Aldi Süd blijft nummer één retailer in biologische producten
- 2022-05-23 Eerste Ekoplaza Foodmarqt geopend
- 2022-05-19 Migros sluit partnerschap met Bio Suisse
- 2022-05-18 Eerste Ekoplaza Foodmarqt opent 21 mei in Amsterdam
- 2022-05-18 Kosten gezinsmaaltijdbox jaarlijks gemiddeld €2.477
- 2022-05-13 Lidl opent haar nieuwste duurzame distributiecentrum in Almere
- 2022-05-12 Frankrijk: Carrefour viert 30 jaar sinds eerste biologische product
- 2022-05-12 Van fast fashion naar slow food bij Ekoplaza Alkmaar
- 2022-05-12 'De mooiste boodschap is bio'
- 2022-05-10 Pilot True Price Winkelformat in de biologische speciaalzaak gestart
- 2022-05-09 Supermarkten prijzen biologisch eten nauwelijks aan in folders
- 2022-05-06 "Ecologie en economie gaan bij ons hand in hand"
- 2022-05-02 Kabinet maakt einde aan misleidende 'van-voor' prijzen in supermarkten
- 2022-05-02 Bio-branche laat zich zien tijdens AH Beter eten Festival
- 2022-04-29 Odin Bezorgdienst breidt uit naar het noorden
- 2022-04-29 AH gaat komende maandag over op herbruikbare verszakjes voor AGF
- 2022-04-26 "Wildgroei aan duurzaamheidskeurmerken in de supermarkt"
- 2022-04-26 BELhaize producten en markten zetten lokale leveranciers Delhaize in de kijker
- 2022-04-25 De Aanzet neemt afscheid van Maarten, Jos en Laura
- 2022-04-21 AH-klanten met premium abonnement kopen fors meer bio-producten